BİR KADİNA DOGUM GUNUNDE ALİNACAK EN GUZEL HEDİYE?

Kadınlar için en güzel hediye ya da en ince hediye sizce ne olabilir plissss😉

0 0

En İyi Kız Görüşü

  • Bence bir kadın için düşünülmüş olması bile yeterli. Yani ona değer verdiğini hissettirmen bile aslında yeter. Çünkü biz kadınlar böyle özel günlerin hatırlanmasını çok hoş buluruz. Bir kadına çiçek bile alsan onu çok mutlu edersin inan. Öyle pahalı şeyler almana gerek yok. Onu düşünmüş olman ve hatırlaman bile bence yeter diye düşünüyorum. Yani ne hediye olursa olsun farketmez aslında. Güzel ve zarif bir kolye tercih edebilirsin. Ya da güzel bir elbise.

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4 3
  • Bilmiyorum hiç hediye almadim

    • Bak buna üzüldüm şimdi umarım birgün karşına biri çıkar bunu yapabilecek 🙏

  • Paranın satın alamayacağı ve sadece ona özel olacak bir şey. Bunu da sizin bulmanız lazım.

    • Derin düşünmek lazım 🤔

    • O da karşındakinin sende uyandırdığı his ile sendeki yaratıcılığın birleşmesi sonucu ortaya çıkabilecek bir şey

  • Bence bir kadın için düşünülmüş olması bile yeterli. Yani ona değer verdiğini hissettirmen bile aslında yeter. Çünkü biz kadınlar böyle özel günlerin hatırlanmasını çok hoş buluruz. Bir kadına çiçek bile alsan onu çok mutlu edersin inan. Öyle pahalı şeyler almana gerek yok. Onu düşünmüş olman ve hatırlaman bile bence yeter diye düşünüyorum. Yani ne hediye olursa olsun farketmez aslında. Güzel ve zarif bir kolye tercih edebilirsin. Ya da güzel bir elbise.

    • Kolye daha önce almıştım lakin elbise konusunda baya bi acemiyim basarbilcegimi sanmıyorum

  • Bence kalp şeklinde çikolata paketi ya da kolye

    • Çikolata mantıklı

  • Kalbin aga

    • O zaten onda kardo lakin birde bizi hatırlatacak bir hediye vermek gerekir dimi 😉

    • Orası öyle tabi, yenge en çok ne seviyorsa ona göre bir şeyler ayarla en iyi tanıyan sensin

    • Hani dedim farklı biseyler sunan lar olur burdan akıl akıldan üstündür derlerya

  • Kolye, ayakkabı ya da çanta

    • Değişik bişey demiştim. ama 😉

  • Şey olabilir, sevdiği şarkıcının/grubun konser bileti ikiniz beraber gidersiniz

    • Yemek düşünüyorum daha doğrusu ayarladım güzel bir yerde hediye olarak da bilet mantıklı ama yemekten nezaman kalkarız bilemicem çünkü mekanda bazı özel şeyler hazırladım ufak bir sinema sonra keman 🎻 falan şal gezintisi