Diş domtoruma hedi alıcam yanında yardımcısınıda almalı mıyım?

Yani ayıp olur doktora verip o bakarken iki kişiler
1 0

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • Nezaketen birşeyler alabilirsiniz porselen bardağa discilerle alakalı bir şey bastırıp kahve içtikçe beni hatırlarsınız gibisinden anlamlı bir hediye olabilir ya da aklınızda olan şey çok uçuk pahalı sizi zorlamicak birşeyse iki tane alın tabiki sizin karariniz ama boyle ince düşünmeniz güzel 👍👍👍

    • yok ona ucuz alcam ayıp olmasın

    • Doktora defter alayım mı deri kapaklı olur mu

    • Çok not almıyorlar bide bilgisayar üzerinden çalıştıkları için kullanacağı bir şey olmaz kalem filan alabilirsin belki ama o da çok fazla vardır

    • Hepsini Göster

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2 0
  • Yiyecek bi şeyse göz hakkı olur ama öylesine bi şeyse sorun olmayabilir sen bilirsin eğer o an orada acacaksa ve ayıp olur diyorsan ikisine de al

    • yiyecek bir şey değil ya

    • hediye ama ufak bir hediyede ona alayım kupa gibi size de mutlu yıllar diyim ayıp olmaz mı

    • Sen bilirsin almak istiyorsan al

    • Hepsini Göster
  • Ne alaka ya

    • Şimdi doktora alıp mutlu edip bilmiyom ya

    • Boş ver onu doktora al

    • niye kız

    • Hepsini Göster