İnternet üzerinden alışveriş yapar mısınız?

İnternet üzerinden alışveriş yapar mısınız? İnternet üzerinden en son hangi alışverişi yaptınız?

Okumaya devam

3 0

En İyi Kız Görüşleri

  • Evet yapıyorum trendyol dan birsürü eşya aldım kendiiiime

    • Neler aldiiiinn😂

  • çorap aldım en son

    • Desenli mi

    • evet 😂

    • Harikasın 😂😂

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

15 2
  • Tarot kartı aldım.. Evet genelde yaparım, pratik çünkü

    • Günümüzde popüler hale geldi zaten

    • evet katılıyorum ama bendeki en eski deste 2009 da alınmış tarihleri hep kutularına yazarım :)

    • Koleksiyon falan mi yapiyosun

    • Hepsini Göster
  • Yaparim

    • En fazla hangi sayfadan ve en son ne aldinn😄

  • Arada

  • İnternet altından su yürütür öyle alışveriş yaparım.

    • Nasıl yurutuyosun o suyu

  • Evet

  • evet yaparım

    • En son ne aldın

  • Yaparım nadiren de olsa

  • Evet hep yapıyom

    • Memnun musun peki

  • Kanks parfüm aldım ucuzdu aldım napim 😁

    • İyi yaptın reis

  • Evet, kedime tırmalama tahtası aldımm

    • O ne ki

  • Bazen sadece kıyafet

    • Kıyafet biraz zor oluyo internetten bence

    • Evet ama önce yorumları okuyorum

    • Hmm o zaman olabilir bak

  • Ben yaparım en son yemek takımı sparis verdim çok da güzel di şu an da beklediğim kargolar var genellikle kozmetik ve kıyafet sparisi veriyorum

    • Sık sık yapiyosun sanırım alışveriş

    • Evt hic sevmem elimde posetler dışarıda gezmeyi ne gerek var

    • Aynen öyle 😂😂

  • Yok ya internet üzerinden alışveriş yapmayı sevmem alsamda sadece farmasi ürünleri alıyorum

    • Farmasi ile ilgileniyosun sen sanırım ben de düşünüyorum alışveriş ordan ama bilmiyorum tanidiklardan öneren de yok yani yapmamis alışveriş

  • hayat artık internette ki hiç markete mağazaya gitmeden güvenle alırsın

    • Aynen öyle dolandırıcılık olsa da guvenilir sayfalar da fazlaca var

  • mont

    • Mont mu baya iddiali

    • ne alaka

    • Ben kıyafet konusunda pek internete güvenemiyorum o yüzden dedim benim için iddialı

    • Hepsini Göster
  • Mağaza

    • En sagliklisi mi diyosun

  • Evet yapıyorum
    En son fritöz aldım

    • Hmm ne güzel