Ayağımda nasır gibi bi şey var?

Nasır yakısı kullandım ve sadece deriyi soyuyor sertlik bitmiyo ayak baş parmağımın altında ne yapmam gerek
0 0

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • Kuru soğanı duymuştum etkili mi bilmiyorum soğanı ikiye böl bir parça nasırlı bölgeye koy güzelce sar yatarken yap bunu sabaha kadar kalsın öyle bunu dene birde
    • Bunu yaptığım zaman ne oluyo iyileştiriyo mu yumuşatıyor mu

    • Nasırı sokuyormuş ama bir ayda sonuç veriyor yani biraz geç yapacaksan kırmızı soğanı haşla ez nasırlı bölgeye sür ve orayı sar

    • Haftada iki kez yap

    • Hepsini Göster

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2 3
  • Bende de var ayagimin altinda vardı ayakkabı degistirdim orjinal aldım ve kendiliginden geçti ayagım tarakliydi mecbur orjinal alinmasi gerekiyor rahat yani 100 tlye aldigimiz ayakkabilar mahfediyor doktorada gittim ayrica kuruttu sadece. Orjinal ayakkabım patladi gittim yine 100 tllik aldim bu sefer serce parmagimda sagda solda var şimdi gidip yine orjinal alicam.
    • Muhtemelen ayakkabı da eskiden hep kaliteli giyiniyodum kaliteyi baya düşürdüm mecburen ondan sonra oldu

    • Degistir düzelicek

    • Aa birde bal ile vazelini karistir sür poşetler bagla yat köyde bir abla demisti bana da gecti sonra iste sonra serce parmagimda cikti

    • Hepsini Göster
  • Dermetolojiye git bence
    • burada randevu biraz sıkıntılı şehir değiştirmem gerekli

    • Evde uygulanacak bir yöntem bilmiyorum maalesef

    • Teşekkürler

    • Hepsini Göster
  • Ayakta çok duruyosun. Biraz otur
    • 2 3 haftadır yataktan çıkmıyorum nerdeyse ayağımda aşağı yukarı 2 aydır var

    • Geçmiş olsun hayır mı yataktan neden çıkmıyon

    • Yok bi sıkıntı olduğundan değil dükkanı kapadım ystıyorum evde

    • Hepsini Göster
  • Sıcak suyla yumuşat sonra kese yap
    • Öyle geçecek türden değil o ayağımın kenarında var mesela bunla o geçer ama ayağımın altındaki zor gibi

  • Krem al
    • Ne kremi