Bugün buz lazer yaptırdım ama çok acıdı kandırılmış olabilirmiyim?

Buz lazer için acısız falan diyorlardı boyu, yanak, ense ve kaş yaptırdım. 2-3 saat geçmesine rağmen özelikle boyunda yanma var. Diot buz lazer kullanıyoruz dediler cihazin üstünde 3d falan diye uzunca bisey yazıyordu. Arkadaslar kandırılıyormuyum yoksa gerçekten normal mi.

Okumaya devam

0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

5 1
  • Bir tane gerçek buz lazer var o da soprano ice. Diğerleri buz başlık sadece.

    • Yaptırmaya başlamadan önce 4 5 yerle görüştüm hepsi buz lazer en iyi makina bizde diyor. Dandik Bi yerde değil gittiğim yer ama beğenmedim. Nerden bulucaz peki bu soprano ice kullanan yeri

    • İnternette soprano ice ın kendi sitesine gir ve sadece orada yazan merkezler gerçek buz lazer kullanıyor. Boşuna para veriyorsun şu an buz lazer diye

    • Kesinlikle haklısın paramla rezil oluyorum resmen, çok tesekurler buldum, gerçi yakınımda kullanan merkez yok ama tekrar yaptırmaya karar verirsem sadece bu merkezlerle görüşürüm

  • Ben de gidiyorum işlem sırasında acıyor fakat sonrasında yanma falan olmaması lazım. Hatta özellikle soruyorlar öyle bir problemle karşılaşınca söylememi istiyorlar ki hiç olmadı

    • Benimde öyleydi kıl köklerim kalın olmasına rağmen, işlemde acıyor sonrasında bir acı ağrı yok

    • @_GerdekBasan_ aynen

    • Yani bilmiyorum ki dediği gibi erkek bayan farkı mı var acaba. Ama kaç yerle görüştüm acısız falan diyorlardı sinir oldum orada yarıda kesecektim artık tam durayım sonra hoşuma gitmezse bırakırım dedim

  • Lazer yaıyor bak acıyordur hassas bölgeye gelmiştir geçer hametan sür

    • Uyuşturucu krem mi oluyor hametan

    • Hametan yoğun nemlendirici

    • Tamam tesekur ederim

  • korkutmayın lan

    • Korkma sadece işlem esnasında acıyor

    • Valla 4 5 yerle konusmusumdur hepsi acısız diyordu. en son birini seçtim ama acıtıyor yani neredeyse kavga edecektim

    • hepsi acıtıyor kanka zaten seninde acı eşiğin düşük ben gibi, eczaneden jetex krem alıyosun seanstan 20 dakika önce sürüyosun acını hafifletiyor

    • Hepsini Göster
  • Aciyo biraz

  • Bende buz lazer yaptırıyorum işlem esnasında baya acıyor, ama sonrasında acıma olmaması lazım
    benim sonradan acımıyor.

    • Yanma ve kızarıklık var şimdi biraz azaldı yaptırdığım yerde öyle merdiven altı dandik değil ilk seanslar normal diyor ama bidaha gitmem diye düşünüyorum

    • Normal kanka