Erkek Bakımı

En çirkin kizin bile hayvan gibi talibi var bu nasıl adaletsizlik?

Çirkinlik erkek için çok daha zor. Ulan en boktan en çirkin kız bile 10-15 talibi çıkıyor. Bak kızın takibinin olmaması için 1.50 boya 150 kilo olması o da çok nadir. Bende çirkinim biliyorum ama ne güzel kizlwr bakıyor ne çirkin kızlar. Ben çirkinim diye çirkinleerden hoşlandım ama olmuyor. Çünkü peşlerinde çok fazla abaza var bana kalmadılar.

Çirkin erkek olmaz, kısa erkek olmaz , erkek nasıl olur mk? Skiyim düzeni. Fena eşitsizlik var kadınlar daha üstte hep. Birde yakınıyorlar çirkinliklerinden. Birdaha çirkin birini gördüğümde asagilayim da görün siz.
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

5 4
  • Erkekler daha azgın olduğundan çoğu pussy olsun fark etmez nasıl olduğu diye düşünüyor. Sanırım sebebi bu ama sen de hep aptal kız bulmuşsun kanki
  • Ağzı iyi laf yapıyordur.
    • Ne ağzı kardeşim, tipten bahsediyorum tip kötüyse olmuyor

    • Adaletsiz dünya napalım

    • Kadın tipsiz olunca illaki bakan oluyor ama. O kadar saçma ki kendimi kapattım artık daraldim. Çok adaletsiz

  • Konuşmak ister misin :D
    • Ne konuscaz? Olau ortada istd

    • İşte*

  • Hayat böyle fkdj
    • Hayat böyle tama. Ama en azından erkeklerde kızların her şeyine takıyor kulp takıyor falan demeyin

  • Ben suçsuzum.
  • Evet erkekler genellikle boku yemiş bu devirde.
  • Kız olmak mı istiyosun
    • Hayır

    • Sadece adalet istiyorum ama o da zor

  • TURKIYEDE OYLE KNK. AVRUPADA DEGIL
  • aga hepnsex icin