Erkek Bakımı

Hangi traş seti daha iyi? Traş setlerinde kuru ve ıslak özellikler?

sevglilime traş seti alıcam .özellklerne bakıorm şimdi kuru özellği mi güzel yoksa ıslakta traş edebilmesimi güzel yorumlarnzı bekliorm .her ürünün başka bşka özelkleri var .kuru kuru traş oluosa acıtıomu
0 0

En İyi Erkek Görüşleri

  • Sevgilinin sinek kaydı traş olduğunu yazmışsın. Sinekkaydı traş için en iyi makine bile cildi yaşlandırır. Cildi yağlı mı kuru mu? Traş bıçağı ile daha rahat traş olur..
    • aslında orta .hiç aşırı yağlı ya da aşırı kuru görmedim. off sitedekiler kafamı karştırdı.aırsam kötü olckmş gbi sölüolar.sakalı az çıktığı için istemesede sinekkaydı oluo ztn

    • O zaman çok farketmez ıslak kuru olması. Ve traş bıçağıyla daha rahat ediyor olabilir. Makine seviyorsa al sen bilirsin tabi. Bir de hediye bu, alınca sevinir kafana çok takma :)

  • 1 kutu şundan al yeter link :)
    • ya midem kalktı

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

0 8
  • Bence ıslak al. Vay su değdi, ıslandı derdi olmaz. Kremli olanlar vardı bir de, kullanmadım ama onlar da fena değil galiba.
    • bnde öyle dşündüm bide aşağıdki arkdşlar alma dio bşka bişe al dio.kötümüki bu hediye

    • İhtiyacı varsa ve kullanırsa alabilirsin tabi ki. Neden olmasın, gayet iyi düşünmüşsün. Ama dolaba atıp bir daha kullanmayacaksa boşver, başka birşey düşün. Alternatif olarak güzel bir kol saati olabilir (zevkine göre spor ya da klasik), takı seviyorsa bileklik falan, güneş gözlüğü olabilir. Arkadaşların dediği gibi playstation alabilirsin ama onu alırsan senin mesajlarına cevap vermez olur ya da geç cevap verir, "ya aşkım oyun oynuyordum duymadım" falan :)

    • playstation yok evinde. futbolu sevr şu avmlerde 1 lira atınca oynanan futbol oyunun ismi nedir bilmiorm ama onu oynuo arada .saat bnde dşündüm ama 50-100 tl ye kdar kaliteli bir saat bulamadm nerden alabilirm .

    • Hepsini Göster
  • kilolu mu zayıf mı ?
    • zayıf

    • alma o zaman. başka birsey düşün. zayıf suratlarda pek kullanışlı olmuyor.

    • ilk kez dyuyorum ne alakası var

    • Hepsini Göster
  • Güzelim traş aleti alma bence
    • ama aklıma bşka bişey gelmio :(

    • Sevdiği şeyleri gözünün önüne getir ona göre bişey al ama bu traş aleti olmamalı bence çok basit kaçar. ;/

    • sadece bni sevioo :)

    • Hepsini Göster
  • Şu Türkçeni düzelt lütfen.Sevgilin sinekkaydı mı oluyor yoksa kirli mi bırakıyor ?
    • sinekkaydı .ben öyle seviorm

  • sevgilin daha önce kullanmadıysa alma.yüzü alışana kadar zımparalanmış gibi olur
    • ama traş bıçağından ne farkı varki. üstelik ıslak özelğide oluck

    • farkını bilmiyorum zamanında iyi paralar verdim kullanamadım.sürekli traş olman lazım günlük yani hemde yüzünün alışması lazım

    • misal 3 gün traş olmadı noluo acıtıomu

    • Hepsini Göster
  • başka bişi al traş makinesi alma :D git playstation al bide pes daha ne istesin
    • ya ama aklma bişe gelmio traş seti almak kötümü ya

    • ben 3 kez makine değiştirdim yaşımın küçük göründüğüne bakma dehşet sakal çıkıyor bende yüzümü tahriş ediyordu 2 si son aldığım etmiyor şimdi sen alırsan değiştiremezde kullanmayıda bırakamaz yüzü tahriş olursa diye söyledim

    • tahriş edenleri suyun altında kullanabiliomydun

    • Hepsini Göster
  • fark etmez

    • yani kuru kuru acıtmaz ölemi

    • tövbe tövbe :)

    • noldu ya.

  • ıslak daha ii olur bence nemlendiricili falan yoksa catır catır keser
    • sen kullanıomsn

    • ben 3 günde bir traş olurum gilette fusion ve nemlendici köpük kullanırım yine gilette in makine kullanmaadım ama catır catır alan da var nemlendirmek herzaman iidir