Saçı dökülmüş erkekler itici midir?

25 yaşımdayım, genetik faktörlerden dolayı nerdeyse kel kaldım. Bu durum beni rahatsız ediyor fakat adam akıllı bir çaresi de yok. Ekim desen tutmuyor, protez desen kullanması zor. Kel kalmış erkekler ne yapsın?
1 1

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2 5
  • Tamamen kazıt daha güzel durur bere falan takarsın şapka takarsın
  • Jason Statham

    Saçı dökülmüş erkekler itici midir?Yok be aga al yukardakinin de saçı yok çoğumuzdan daha karizmatik, sana bakıyor az düzgün giyinir azıcıkta ses konuşma karizmanı oturtturdun mu önüne kimse geçemez.
  • Güzel bir yere ektir dostum sıkma canını bunlar tedavisi olan şeyler.
  • Sevmiyorlar yapacak bir şey yok ben kel değilim ama çirkinim kabullendim artık :D
  • sevmezler
    • ne alaka ben seviyorum

  • Yaa üzülme ne alakasi var bunun iticilikle. Olabilir gayet insani birsey. Benim icin yüzünün kalbinin güzelligi önemli acikcasi sac cok önemli degil. Kafana takma sen ❤️
    • Insallah öyledir , bu yaşta kel kalınca insanin hayata dair umudu kalmıyor malesef. Saçlı erkekler , kel erkeklere göre çok üstün. Böyle bir durum varken kel erkeğe kim bakar ki?

    • Ya seni anliyorum ayni sorun abimde de var o yüzden cok üzüldüm Şu an böyle düsünmene. Üzülme seni seven her halinle sever zaten ama bu bir kriter degil asla kadinlar icin illaki istisnalar vardir ama kadinlarin cogunun böyle birseye lnem verdigini sanmiyorum o yüzden icin rahat olsun. Daha fazla kafana takma cünkü psikolojik de olabilir bu durum daha cok dökülmesine sebep olabilir.

    • Yani kadınlar için bir erkeğin kel olup olmaması bir kriter degil mi? Önemsemezler mi?

    • Hepsini Göster
  • Benim için saç önemli faktör