VÜCUT TİPİNİZ NEDİR?

Hangi vücut tipine sahipsiniz?
VÜCUT TİPİNİZ NEDİR?
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar Ne Diyor

(8)
  • Kum saati de daha güzel görsel bulamadın mı bu ne üf

    • Cidden kum saati misin 🙈 görseli neden begenmedin

    • yok yalan söylüyom

    • Çok iyi ya spor falan yaptın mı

    • Hepsini Göster
  • 2 numaralı vücut tipi

    • Biraz dolgun bacak kalça ve baldıran dolgun beğeniyor musun peki

    • Evet beğeniyorum

  • 2yle 3 arasi

    • Hangisini tercih edersin peki

    • Tercih ettiğim yok, bence şu an gayet iyiyim. Ama üst bedenim üç kadar dolgun değil iki kadar da küçük değil.

    • Giydiklerin yakışıyordu o zaman boyun kaç peki

    • Hepsini Göster
  • 2-3-4 karışık bir şey.

    • Çok merak ttim nasıl karışık oluyo

  • 4 en yakını ama o kadar odun durmuyorum bzhxbbx

    • 4 de güzel nasil başardın spor yapiyor musun

  • 2 yim
    assddfg

    • Ciddi misin çok iyi değil mi ya

    • eh irade eder kıyafet için yakıştırlamıyorum ama. biraz daha kilo almaya calişyorum mesela 1 numara gibi

    • Ne tarz giyinirken genelde?

  • 5 Tir

    • Hımm dolgunsun yani biraz peki beğeniyor musun

  • 5 🤦‍♀️

    • Gerçekten😊 iyi değil mi dolgun olmak o emoji neden

    • Kiloma üzülüyorum

    • Kaç kilosun ki

    • Hepsini Göster