6 ay

Alkollu Araba Kullanırken Yakalanma Süreci Nasıl İşliyor?

Dün gece sakarya'dan İstanbul 'a otoban üzerinden gelirken yakalandım. İstanbuldanda diyarbakıra devam edecektim.
Adamlar otoban hgs çıkısına pusu atmislar.
Yav uzun yol otobana trafik pususu mu kurulur. Sanirim devlet hazinesi çok kötü durumda.
Herkese geç dedi ve nasıl anladiysa beni anladi ve saga çektirip üfletti. 0.50 sınırken 1.65 promil çıktı. İki bira içmisim yalaninada inanmadılar.
Yav tc söylerken kekelemedim. Koku almasın diye önüme bakarak gayet sogukkanlilikla konustum. Sonra dedim yav allah için nasıl anladın.
Bir saat imza atmadım. Kavga gurultu. her yolu denedim bırakmadılar. Takviye ekip vs vs iyi bir ifade ve arabayı geri verme karsiliginda anlastik ve imzayı attırdılar.
Şimdi İstanbul gezisinden vazgeçtim ama memlemetime gitmek zorundayım. Öncesi adanaya ugramak zorundayim.
Ehliyetsiz devam etme riskini göze almam lazım.
Yolda ehliyetsiz yakalanirsam sonuç ne olur?
Araba bağlanır mı?
Bağlanirsa kaç ay baglanir?
Ehliyetimin el konulma suresi 6 ay üzerine çikar mı?
Cevap lütfen.

Not: arada duyar kasmayın lütfen.
Gece acil çıkmam gerekti ve gayet kendimdeydim. Alkollu araç kullanma huyum yok ama dün gece çıkmam gerekiyordu.7 bira içip bulmaca çozüyorum ben.
Üstelik maksimum 120 hızla sağ şeritten seyrediyordum vs vs
Güncellemeler:
6 ay
Sağolsun siteden tanıştığım ve sık sık görüştüğüm ve bana İstanbul'da elinden gelen hertürlü yardimi yapan @aerolite abi mahsur kaldığim izmitten beni almaya geliyor. İnsan sitede tanışacaksa aerolite gibi insanlarla tanışmalı.
0 2

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • Dostum korktuğum başıma gelmiş geçmiş olsun daha beteri olmasın ama bence arabanı sağlam bir otoparka bırak uçakla git adanada gerekirse taksi kullanırsn

    • Bir süre kalmam lazım abi.

    • Kötü olmuş üzüldüm Kalman gereken yer adanaysa arabasız kal gerekirse sonra döner alırsın

    • Abi şöför ayarlamak daha mantikli değil mi? Diyarbakirda arabasiz gezemem. orada 50 tane yegenim var bana şöförlük yapacak. Hem adana hem diyarbakirda kalacağim.

    • Hepsini Göster

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4 3
  • 😂😂😂😂 7 bira ile bulmaca mı?

    • Limitimin çok altı yani.

    • 😂😂bize de nasip olur mu böyle arkadaş vay be helal olsun

    • Aerolite abi on numara adamdır. Yeterki sevsin seni. Bu arada tanrıya inanmıyorsun değil mi

    • Hepsini Göster
  • Çok geçmiş olsun arabayi kurtarmışsın en azından. Olan olmuş napcan @aerolite seni alcak 👏🏻👏🏻

    • Çok teşekkür ederim. Aerolite abi bir tanedir. Kral adamdır

  • O son bardağı içmeyecektin😂 şaka bir yana geçmiş olsun arkadaşım gerçekten üzüldüm senin için ve inan bu konuda hiçbir bilgim yok.🤷

    • Teşekkür ederim. Çok sagol

  • Ooo 1.65 promil

  • Geçmiş olsun. Ehliyet sorun olmaz sanırım. Dikkatli sür ve radara girme. Sağ salim yetişmeni dilerim.

    • Güncellemede belirttigim gibi degerli abim aerolite yardıma koştu geldi valla. Aldı beni

    • E akil adam seni orta yerde bırakmaz tabiki.

  • Alkollü arabam olmadı hiç 😟

    • Alkollu olarak diyelim ya

    • İşsiz adam😀😀😀😀

    • Ehliyetsiz araba kullanırsan ya ehliyeti geri alma süren uzuyordu ya da hapis para cezası gibi sonuçlar. Bence zorlama daha fazla

    • Hepsini Göster
  • Bilgim yok mlsf. Umarım durum çabuk çözülür, sag salim dönersin.

    • Gel İstanbul'a götür beni abi. İzmitte takılı kaldım.