2 ay

Hangi araba daha iyidir?

Ucuz bir araba bakıyorum şöyle 3 aylık maaşım ile alabileceğim. İki araba ilgimi çekti.

VW Passat Variant 2017 2.0 TDI 4Motion Highline 240bg DSG 75000km
VW Polo GTI 2019 2.0 TSI 200bg 20000km
0 1

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

0 6
  • 3 aylık maaşla bu arabaları almak. Sorması ayıp kaç lira maaş dolar mı euro mu nedir? ailen varsa passat variant bekarsan polo gti öneririm station araçlar tutulmuyor bu aralar
    • Bekarım ama arada uzun yol da yapabilirim. Maaş 2600 euro

    • Ben de diyorum 3 aylık maaşla şahin alınmıyor bu adam neyin kafasını yaşıyor diye :D tek seçeneğin bu 2 araçsa bence sedan bir volkswagen düşünebilirsin hem uzun yol hem günlük kullanım için passat sedan arteon falan

    • Bu ikisi çok yeni ve az km de. Başka neler olabilir diye düşünürsek fiyat olarak da biraz çıkarsak eğer, M135i 4 kapı veya 135i coupe DKG olabilir. Insignia 4x4 OPC line 250 hp araçlar var ama manuel. Aslında ya şöyle deli spor bir araç alıcam ya da hem spor hem de büyük konforlu ve donanımlı bir şey.

  • passat daha iyi normalde ama kmsi yılına göre çok yüksek polo 20k daha tercih edilebilir
    • Birde Polo daha dolu

    • poloya herkes ufak diyor tercih meselesi yani. paket olarak daha doluysa tabii ki daha iyi satarken daha hızlı satarsın boş pakete göre.

  • reis aylık maaşın 50 bin heralde
    • aylık maaşım değil 50 bin 100 bin olsa yine alamam bu arabaları 3 ayda TR de :D

    • o da doğru dkfkdk

  • Opel astra alabilirsin. Daha önce Wolswagen kullandım. Opelin yeri bambaşka
    • Astralar pahalı ya

    • Bende 2004 enjoy paket opel astra vardı. Mükemmel araç yol tutuşu fren sistemi harika

    • 4 çeker flexride şasili insignialar nasıldır?

    • Hepsini Göster
  • el arabası al masrafsız
    • en az 200bg olsun istiyorum alacağım araba

  • Hangi araba daha iyidir?Baba her zaman belli
    • Çok çirkin duruyor bu araba

    • bu kadar zengin değilim

    • Kanka zengin olsanda alma şu arabayı çok çirkin görüntğ

    • Hepsini Göster

Sen de görüşünü paylaşmak ister misin?