Garaj

Kadınların Dikkatini Çeken Arabalar Hangileridir?

hoşunuza giden sırf bu arabası var diye çıkarım dediğiniz marka var mı ?
0 0

En İyi Kız Görüşleri

  • arabası için çıkmam ama sevdiğim araba bmw =))
    • zevkini biliosun diormm :)

    • Bendensin😊Bende tam bir BMW aşığıyım

  • Bunlar:

    link

    link
    • Yuh! başlığa göre cevap verdim ben. Soru içeriği çok çirkinmiş yahu :/

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

28 4
  • Benim ilgimi tek bir araba ceker oda kendi arabam.İçinde kendi anlımın teri olan kendi emeğim olan.Allah herkese nasip etsin :)
  • Allah akıl fikir versin size.
    • Allahın işi gücü yok bunlara akıl dağıtacak şurada dünyanın sonuna ne kaldı ineceğiz birazdan son durak =)

  • araba için biriyle çıkmam ama favorim hep bu link
    • lambirghini de en çok çok sevdiğim:(

  • Arabayı kullanan kişinin karakterinin ilgimi çekip hoşuma gitmesi lazım.
  • EL ARABASI
  • ayağımı yerden kesen jakgrstf
  • Yok o kadar da değil
  • Ben araba almayı düşünüyorum. Opel
  • berlinetta
  • arabası icin cıkmam kimseyle ama hayalimdeki araba range rover full siyah veya mat siyah.
  • Araba için biriyle birlikte olmam. Bi süre sonra hevesin kaçar la. Sonuçta hep yüzünü görüyosun . bi tanıdık görüyo vs.

    Sevgilim gayet yakışıklı motorla idare ediyoz :)
  • audi r8
  • bu arabası var diye cıkarım demiyorum.. ama honda s2000 süper yaa :))
  • kuş türleri olmasında gerisi sorun değil

    ama kapının önüne bisikletle gelse ölürüm nan mutluluktan
    • Kuş serisinden bende nefret ederim

  • mini cooper hastasıyım :))
  • pembe vosvos
  • Manyakmisin, insan araba icin biriyle cikarmi hitc?
    • inanmazsın belki 2 kızla arabam sayesinde çıktım desem ?

    • Senin kadar aptal oldu icin desem?

    • nie zevkine düşkn kızlar aptalmı oluyo a.g ?

    • Hepsini Göster
  • Arabası için hıckımseyle beraber olmam daha o kadar küçülmedım
  • link ama sırf arabası var diye cıkmam kmseyle.
  • link tabi bunu bulmak çok zor:)
    • off bu da cok güzel yaaa :)

  • Öyle sırf arabası var diye çıkabilirim falan diyemem fakat ilgimi çeken bir araba kesinlikle bir nostaljidir. Özellikle Chevrolet impala 67 model ve Nissan s 30 z ' dir :)
  • şu Q7 yok mu işte
    • audi a3 kurtarmazmı :)

    • o da olur

    • güzel nerde oturuyosun:)

    • Hepsini Göster
  • Burada ki kızlar, tekerlekli balon kullanıyor
  • Bisikleeeeet.
    • benim bisikletim var

    • Negzel.

    • bisikletimle bi gün gezer miyiz::D

    • Hepsini Göster
  • M6, z4.
    • M6 lara bayılırım hayalimdeki araba🤤

  • şeker gibi olan küçük arabalar.
    • Alfa Romeo Mito wuhuuu

  • sen burda atıp tutmalarına bakma ya lüks son model bi arabayla gidince dipleri düşüyo hepsinin;)
  • sen burdaki kızların konuşmasına bakma.her kızın bi fiyat skalası vardır.bmw x6 ya atlayan çok kız gördü bu gözler.
    • o kızlar farklı kızlardr :) bakabilrz gayet normal ama gidip de arabasına atlayacak kadar ya da cıkacak kadar düşmemişizde bi çoğumuz :)

  • Amerıkan Jeep ' ı :D
  • sadece baslık sorusuna cevap vermek gerekirse içinde yakısıklı olan bir araba ilgimi cekebilir :)
  • bmw