Garaj

Kredi Çekip Araba Almak Mantıklı mı?

17,18 bin tl kredi çekip araba alınırmı? alınırsa ne marka önerirsiniz.?
0 0

En İyi Erkek Görüşleri

  • Ben idrak edemiyorum böyle durumları. Cebinde 10 TL olmuyor ya da aylık gelirinin 2-3-5... kat fazlası bir telefon vs alanları gerçekten idrak edemiyorum. Ha araba şart tabi, yalnız iyi düşünün. Maddi durumunuz iyiyse 25 bin civarına çıkabilirsiniz.

    Ben 20 bin kredi ile Volkswagen Scirocco aldım köpekler gibi pişmanım. Keşke daha düşük bir model alsaydım. Ödeyebiliyorum krediyi sorun yok, ama gereksiz.

  • Arkadaşlar selam bence bu soruya en doğru yanıtı veren adamlar bireysel ile taşıt arasında kalmamak için bilgi geren adamlar dır. Taşıt kredisi faiz oranları ile bireysel ihtiyaç kredisi faiz oranlarına baksanıza!!!
    Bence mantıklı cevap aşağıda vereceğim sitede yatıyor. En azından ben otomobil almak için böyle bir haraket yapacağım inşallah.

    tasitkredisi. org/araba-alirken-hangi-kredi/
    • tasitkredisi. org yazamamışım 😆😆

En İyi Kız Görüşleri

  • Mantıksız temelde ama yapın gereği bir yere kendini zorunlu hissetmedikçe para biriktiremiyorsan o zaman mantıklı. En azından kredi çektiğin için maaşından bir kısmını mecbur kalıyorsun ayırmaya. Model olarak Vw olabilir, toyota olabilir..
  • Senin gelirine sartlarina borcuna sadikligina ve taksitine bagli moruk.
    • teşekkürler moruk

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

10 12
  • araç kredileri çok düşük alınır tabıkı peşinat gerekicek biraz,bak sahibindene fiyatı maksımum 18 yap
  • Peşinden şaşma, krediye batma. Sonra gidecen çakacan duvara arabayı girecek komple
  • düzenli saglam kesilmeyecek bir maaşın varsa alınır niye alınmasın. 307ye fiestaya bak ama dikkat et fiestaların kilometreleriyle oynanıyor geçen alıcaktık 2009da 160bin iken kmsi 2013te 120 bin çıktı fiestalarda cok oynanır
  • mantıklı tabiki birikim yapmış olursunuz böylelikle
  • düzenli bir gelirin varsa taksitlerini ödeyebilicek kapasiteye sahipsen al abi hayırlı olsun
  • bence peşin daha iyi
  • bence mantıklı düzenli bir gelirin varsa neden olmasın
  • bence krediyle hiç bişey alınmaz ben almama en azından
  • Faizi düşükse olabilir...Ama 17 18 lik arabalardan hayır gelmez biriktir iyi bir şeyler al.
  • gelirin iyi ise alabilirsin ben jip leri beğeniyorum
  • kredi ile alacağına taksitle al sonuçta ödeyeceksin.kredi,faiz bunlar haram durumlar hayırlı bir iş yapacaksın bu şekilde işini halletmezsen daha güzel olur.
  • maaş durumun iiyse kira ödemyorsan başka eyre takstin yoksa çekilir
  • Al kapışırız cadde de :D
  • Gelirine bağlı
  • kira ödemiyorsan maaşında iyise alınır..

  • 17ye falan 2002 seat ibiza alabilirsin
  • Mantıksız tabiki

    ödediğin faiz aptalca

    arabanın değeri her sene düşüş gösterir
  • paran yoksa en uygunu bu biraz faiz ödiyecen ama mümkün
  • Volkswagen bora alabilirsin
  • Maddi durumun musait ise olabilir
  • Babam araba alırken kredi cekmisti ama ama bukadar fazla degildi.
  • Yok sen git bankalarda calısan küçük memeli geniş basenli kadınlar niye emdirmiyo elletmiyo diye düşün . Bide senin araba kullanmana katlanmam
    • çok sert ne yaptı ki bunu hak edecek ?

    • +1 haklısın

    • Hepsini Göster