23 yıldır sadece izliyorum?

Sadece izliyorum ve çok açım. Bırak daha el ele bile düğmesini öpmemişim bile en sonunda basacam parayı valla yoksa yoldan geçene saldıracak kadar acıktım ne düşünüyorsunuz troll değil bu arada 😅
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2 7
  • Bizi s. kme de mk
  • Bencede git parasıyal yap.
  • Escort git
  • Kötü durum
  • Ben de ama escorta gitmem anca ezikler gider
    • Gün geçtikçe acikiyorsun

    • Bana anca escort bakar dememek icin gitmedim

    • Kanka ondan değil bugüne kadar şartlar el vermedi zaman olmadı koşturmaktan sevgili olayı uzun iş çok aç olunca dayanamiyorsun

  • Git ver parayı kurtul. sen de kurtul sokaktakiler de.
  • Git parasıyla yap o hale geldiysen. Ama evlerine gitme gideceksen tek gitme. Banka hesaplarına para yatırma. Daha önceden giden biri varsa ondan fikir al onun gittiği olabilir. Kız arkadasın olsa ona da ayda en az 700-800 tl para yedireceksin. Bir de en sonunda verirler daha da kanını emmek için. Verdiklerinde de hevesin kalmamış olur tutkun bitmiş olur zaten ultra güzel değilse. Bağlansan sevsen %90-95 ihtimalle sana tekmeyi basıp daha iyi bir konakçı bulurlar. Depresyondan depresyona sürüklenirsin. O yüzden sağlam krıya gitsen bile kafan daha rahat olur
    • Yani hayatta ki tek isteğin cınsellık boyutuna geldiyse escort daha mantıklı

    • Evlerine gitmeyi değil çağırmayı düşünüyorum

    • 4 yıldızlı bir yere çağır oraya gelsinler. Kendi evine de çağırma. Zaten çoğu güvenlik olmayan yere gelmez. Güvenlik varsa çağır

    • Hepsini Göster
  • Yazik lan sana
  • reis buyuk gunah aman diyim agiretini yakarsin