4 aydır flört ettiğim kız artık benimle konuşmak istemediğini söyledi onu cok seviyorum ağladım hatda ölümü bile düşündüm ama enge?

4 aydır flört ettiğim kız artık benimle konuşmak istemediğini söyledi onu cok seviyorum ağladım hatda ölümü bile düşündüm is yerinde her gün görüyorum. Ben bugün kiza uzunca bi yazi yazdım. İşte kendini vazgeçilmez sanıyorsun dedim egonu bi kenara bırak falan dedim bunları yazmak istemezdim ama kalbim çok kırıldı ve acayip vurdum duymaz davranıyor. Anlamadığım şey ne instagramdan nede wp den beni engellemedi bunu anlayamıyorum
0 0

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • Konuşmak istememesinin altında belki başka bir şey yatıyodur yoksa niye birden bire konuşmayı kessin belkide bir hatanı falan görmüştür ondan vazgeçmiştir sende üsteleme bence peşinden koşup sürekli yazıpta şımartma bırak istemiyosa istemesin dünyada kız olarak sadece o yok ya seni istemeyen adamın peşinden koşma bence ama yinede bir geçerli sebebi olur insanın konuşmamakla ilgili

    • Bende işte bunu söylemesini istiyorum bana şunu söylesin senj beğenmiyorum desjn başkasi var desin birsey desin bugün ona şunları yazdım egonu bir kenara bırakman gerekiyor dedim ve ekledım kendini vazgeçilmez sanıyorsun yanılıyorsun dedim tabi kabul etmedi hanımefendi

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2 1
  • Ölumu dusundum ne demek ya? Sacmaliyosun farkinda misin? Cok mu sevgiye acsin? Sevmiyomus seni demek ki yoluna bak. Baska kiz mi yok

    • Yemin ederim ölümü düşündüm bi abim vardi o akil verdi bana vazgeçerdi.

    • Malsin sen. Deger mi? O kiz gitti demek ki boylesi senin icin daha iyi. Baskasi gelir belki bir ay sonra hayatinin askini bulacaksin?

  • 4 ay flört mü olur aw

    • Karşıdaki insan seni belirsizlikler içinde bırakınca oluyor işte

  • Sal gitsin istemiyosa kendini üzme başka kız mı yok

    • Reis öyle ama sevgi başka bir şey be mantığıyla hararet eden bir insan değilim maalesef bilmiyorum nasil olacak ama baya bi içim yanacak belli oldu

    • Bende öyle bok gibi hissettim 1 ay ilaç da kullandım psikolojini bozma artık farklı düşünmeye başladım ısrar edince insan kendini yıpratıyor gideni bırakacaksın ben neden üzülüyorum o üzülsün

    • Haklısınız zaten elimden geleni yaptım ben gerisi ona kalmış teşekkür ederim yardımınız için 😊

    • Hepsini Göster