Bakir bir erkeğim. Sevgilim olmuyor. Çok mu şey kaçırdım?

Gizli kullanıcıda sormama kararı aldım. Soru gayet açık ve net. Utanacak bi durum yok. Sadece 1 kez sevgilim oldu kısa süre içinde beni terk etti. Bir şey yaşamadık. Haricinde sevgilim olmadı. Boyum 1.93 kilo ortalama 100 civarı.
Bazıları ağır konuşuyor erkek değilsin falan diyorlar bu laflar ağrıma gidiyor açıkçası.
Güncellemeler:
23 gü
Tavsiye alabilir miyim? Sosyalleş demeyin zaten sosyal bir insanım.
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

1 1
  • cok sey kacirdin evet açıl biraz ya 😄
    • Kimse bakmıyordu 132 kilodan 100 e düştüm spora devam ediyorum kas da yapmaya başladım. Özel diksiyon kursu aldım dil eğitimi alıyorum 2 üniversiteyi genç yaşta bitirdim şu anda lisans okuyorum devlet memuruyum her açıdan kendimi geliştiriyorum ama bir türlü sevgilim olmadı

    • kimse seni işe almayacak cv hazırlama 😁

    • Sigarayı bıraktım sosyallestim elimden geldiğince hatta araba aldım yakında gitara da gideceğim her gün bi kafedeyim ben daha ne yapayım 😃

    • Hepsini Göster
  • yağ oranını düşür
    • 32 kilo verdim devam ediyorum. Eski güreşçi olarak boksa gidiyorum şimdi. Kas da yapacağım 4-5 ay sonra. Elimden geleni yapıyorum hocam. Hep en iyisi olmalıyım hissi hiç bitmiyor. Lakin benim seviyemin yarısının yarısı olamayan insanlar kimlerle sevgili oluyor? Neden? Neden? Neden? Anlayamıyorum. Aklım fikrim durdu bana anlamsız ve saçma geliyor. Bu durumu kabullenemiyorum bir türlü sanki intikam almam gerekiyormuş hissiyle hep daha fazla şeyler basarmam gerektiğini düşünüyorum ve çok çalışıyorum.

    • ağzının laf yapması lazım biraz da kız elde etmen için. ama bu yaptıkların 10 numara. böyle devam

    • Sigarayı alkolü bıraktım resmen hayatımda rönesans yaşadım çağ değiştirdim. Ha şu bir gerçek artık girdiğim ortamlarda dikkat çekmeyi başarıyorum. Bakiyorlar Devamı gelmiyor ama. Başaracak mıyım şef. Benim de bi sevgilim olacak mı acaba? Bol bol kitap okuyorum özellikle ramiz karaeskinin tavsiye ettiklerini 😃 Ömer ezel oluyor 😂

    • Hepsini Göster