Bır kız neden fotosunu atmak istemez ya da lafı uzatır?

Gerçekten cok güzel konuşuyoruz. Twitterdan tanıştık ve foto atmiyormuş hanimefendi kimseye. Insan neden foto atmaz ki?
Güncellemeler:
2 ay
Hoşlandığı kişiye neden atmaz
2 ay
Arkadaslar nude değil yüzünü
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

9 0
  • herkes atmak zorunda değil iyi yapıyor ztn
  • Peki sen neden foto istiyorsun hanimefendiden
    • Bu zamanda yüzünü alıp kullanan bile var Bir de belki kiz fakedir

    • Oyle biri değilim ve o da beni biliyor zaten. Fake olunca ne oluyor sonucta gercek insan kullanmiyormu

    • Sen hoslandigin kişinin yüzünü hiç merak etmezmsin neyinden hoşlanırsın o zaman sakin deme ay sohbeti falan oyle bir şey söz konusu bilr olamaz

    • Hepsini Göster
  • Atmak zorunda değil
  • Atmak zorunda değil
  • atmak zorunda değil
  • kendiyle mutlu değildir ve zaten atmak zorunda değil konuşmak seni mutlu ediyorsa ısrar etme akışına bırak
    • Akisina birak derken ya cabalarim boşa giderse

    • eğer her şey güzel gidiyor ve tek sorun buysa çabalaman gerekmiyor bitirdiğin için aklında soru işareti kalıcağına deneyip gör

  • neden atsin ki
    • Güncelleri okur musun

    • tamam yuzunu de atmasi sart degil yani rahat hissetmiyodur atmaz

  • Utangaç ya da fakeee
    • Hiç atmadı mi foto

    • Evet ya

    • Begenmedigin tipte çıkarsa yandın

    • Hepsini Göster
  • Güvenmiyordur.
    • Özgüveni yoktur. Beğenmezsin falan diye düşünüyordur belki.

    • Aynen iste ozguveni yok twitlerinden anlaşılıyo ne yapim sence

    • Beğenmezsen konuşmayı keser misin?

    • Hepsini Göster