İlişkiler

Erkeklerin kol saati takması kızlara neden çekici geliyor?

Saat takınca neden daha çekici oluyoruz? Veya işte ne oluyorsak. saatin ne önemi var?
0 0

En İyi Kız Görüşleri

  • Daha bir seksilik ve sportmenlik katıyor. Aksesuarlar bizi yansıtır bir anlamda da. Erkeğin takabileceği ya da kullanabileceği aksesuarları ise kısıtlı. Hal böyle olunca saati ön plana çıkıyor.

    Elleri de güzel ve büyükse benim için hayal dünyam çalışmaya başlar. Etkilenirim. Bu yüzden saat takın :)
  • yani aksesuar sonuçta hoş duruyor bencede:))

En İyi Erkek Görüşleri

  • saati olan adamın bi tarzı vardır hesabı, saat takan adamın ciddiyeti vardır mantığı ki saat takmak bence olması gerken birşey, belli bir yaşa gelmiş erkek ne biliyim düzgün bir saat, düzgün bir cüzdan, en azından düzdün bir takım elbise vs.vs. bulundurmalı.
  • hocanın yerinde olsam " sınavda imanın şartlarını" yazınız die soru sorardım
    • hatlar karıştı, soruyu taşıyabilir miyiz? plsss:)

    • en azından hangi soruyla karıştığını anladık güzelmiş:)

    • evet o soruyla karıştı:))

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

11 9
  • Markasına bakarım.
  • zevkliyse saat seçiminde hoş durur tabiki bakmamak mümkün olmaz :)
  • asil duruyo ya deri kemerliler hele spor giyimle çok hoş duruyo
  • Eh kadınlar kadar değiştiremiyoruz kendimizi. Saçımızı boyasak yadırganıyor makyaj desen olmuyor. Giyim desen kadınlar kadar seçenek yok. Ne yapalım aksesuarla renklendirelim bari.
  • erkeğin en güzel aksesuarı olduğu için de ondan. Onlar da tabi erkeklerin bu aksesuara ne kadr önem verip vermediğine bakarlar. Yani bana göre
  • Ben erkekte eli seviyorum. Hatta tümden kolu da seviyorum.

    Eli güzel olan erkek, çekiciliğine çekicilik katar. Eh o elin bileğinde hoş duran bir saat de cabası yani.
    • nasıl bir ele, güzel denir?

    • görünce anlıyorsun, tarifi namümkün. hah işte el diyorsun :)

    • öyle ama bir erkeğin eli çirkinse (kast ettiğim şey parmakları sosis misali kocaman bir el) bu büyük bir eksi midir? evet, dolma parmaklıyım .. :D kilo aldıktan sonra parmaklarım da şişti ne yapayım.

    • Hepsini Göster
  • ya ben de saati sevmem biliyo musun... kolumda kantar tokmağı gibi geliyor...
  • Tek taki yani onun nekdr onemsediyini gosterir. he bide kac erkek taniidim kolunda saat " bakarmisin saat kac " diyen. :D
    • Hadi yaa :)

  • buyuk olmalı.. gösterişli birazda
  • :)) sadece saatle cık bakim ne kadar cekici gelio ? :) uyum önemli kıyafete göre saat secimi hos olur tabi
  • Gömlek giyersem takarım orient saatimi :))) pek anlamam saatden ama klasik giyime yakısıo bence
  • en dikkat cekici ve erkeksi gorunum katan aksesuar oldugundan
  • önceleri bir saat takıntım vardı..her kıyafetin altına uygun rente ve tarzda...ama şimdi sıkılyorum...hepsi çekmece bekliyorlar.
  • Erkeklere yakisan tek aksesuar saat.

    Bende saat takintisi olan biriyim mutlaka dikkat ederim.
  • Kolu kaslı olmayanlarda beğenmiyorum mesela ben.
  • erkeksi duruyor ya gömlekle kombinlendgnde özellikle
  • ne onuda kim söylemiş hiçte çekici gelmiyo bir erkekte çekici duran bileklik bence.
  • bende daha az önce hediye olarak aldım kol saati hediye etti hatun :)) demek kı gereklı bir şeymiş
  • Saat ve diğer takılar sadece şıklığı tamamlayıcı aksesuarlardır. giyinmeyi bilmeyen bir kızın en güzel ve eşsiz bir saat taktığını düşün ne kadar etkili olur. tamsaatinde.com
  • Filmlerden ve dizilerden oluşan etkileşim yüzünden "daha çekici" olunuyor.
    Nasıl bi' adam -veya da kadın- gözlük taktığında "Kültürlüdür bu," gibi bir fikir kafalarda yer ediniyorsa kol saati de öyle. Biraz kurgu yaparsak, "Kol saati takmış. Demek ki evden acaleyle çıkmamış, eh haliyle düzenli bi' hayatı da vardır. Zaten kol saati gibi küçük birşeyi evde bulmasındanda belli, düzenlidir bu düzenli. Eh düzenli insan özel günleri de unutmaz, hemen bi' evlilik..." filan