EŞİM NEDEN BENDEN AYRILMAK İSTİYOR?

Yeni evliyiz eşim çalışmasına gerek yok maddi durumumuz güzel her istediğini yapıyorum ama her şeyde bir sorun bulup kavga ediyor kedine zarar veriyor daha 20 yaşında aileside destekliyor boşan kızım diyor anlamadım çok üzülüyorum bu duruma 😔
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3 5
  • Sorunda bu kardeşim her isteğini yapıyorsun
    • Yapmasak laf yiyorum hep

    • Kadında zaten saçma sapan kavga çıkarıyor bunu görmek için. Evet tam orada savaşman gerekiyor itiraz etmen gerekiyor. Gerekirse kadını kaybetmek uğruna da olsa çerçeveni koruman gerekiyor. Tıpkı her ağladığında şeker verdiğin bir çocuk gibi şekeri verirsen susar ama şeker alacak paran bitince ne olacak? Sen bunca yaptığın şey karşısında saygıyı hak ediyorsun saygı göstermiyor mu? İlgiyi kes ama artık evlenmişsiniz bu işe yaramaz zaten oda bunu biliyordu ve senin paran için seninle evlendi.

    • Doğru söylüyorsun ama keşke böyle olmasaydı.

  • Dua et kardeşim şüphesiz ki duanın sahibi her şeye yeter
    Seni yaratan elbet yolunu gösterir
  • Ailesi neden istemiyor seni büyük ihtimalle ailesi istemediği için böyle davranıyor
    • Aileside ayrı biraz serbest hayat yaşıyorlar

    • Derken? Serbest derken?

    • Böyle alkollü mekanlarda içki içiyorlar eğleniyorlar annesi falan

    • Hepsini Göster
  • Ailesi de tuhafmışş.. Allah yatdımcın olsun
    • Evet baya tuhaf anlamıyorum kötülüğümde yok sigara bile içmem

  • Şimdi çoğu böyle be işlerine gelmeyen oldumu hemen ayılıp bayılırlar bide
    • Aynııı abi aynıı öyle işine nası gelirse öyle davranıyor hiç kocam var falan demiyor dinlemiyor

    • Evlenen Arkadaşlarımın çoğu böyle ilk 1 yıl boyunca

    • Bu nasıl olcak ne yapmam lazım bilemedim

    • Hepsini Göster
  • nedenini anlama çabasıyla yorulma. bir derdi varsa o açıkça anlatsın. pürüz çıkaran kendisi. kendini de yorma. ilişki yürüyecekse iki tarafın da çaba göstermesi lazım.

    bazı insanlar böyle. ailesi şımartmış ve şımartmaya devam ediyor olabilir.
    • Annesinin evinde şimdi 3 gündür yazmaz sormaz amaç ne acaba

    • dediğim gibi merak etmemelisin. canı düzelmek istiyorsa, pişmansa kendi söylemeli. yoksa eziyetin ömür boyu devam eder.

    • Aynen öyle zaten ben her türlü güzellikle davrandım o düşünsün taşınsın kendi krarı

  • Aile terapistine gdiin yardım alın
    • Anasının evinde şu an 3 gündür arayıp sormuyor

  • Fazla erken evlenmiş ne istediğini bilmeden. Şimdi nafaka vb ile hayatını yaşamak istiyordur. İstediği şeyi bulamamış evlenerek
    • Bilmiyorum istediğini salmak en hayırlısı