Eşimi nasıl tekrardan kazanabilirim her şey için çok mu geç?

Biz 6 senedir evliyiz ben ne de olsa evliyiz diye çok eşime ilgi göstermedim eşim çok emektar birisi bir şey için çok uğraşır ve her şeyi herkese anlatmak ister. Bana anlattığında ben hiç dinlemiyordum bile o da zaten yarısını anlattıktan sonra susuyordu. İşinde çok çok yükseldi ben onun karşısında allahım karımı benden üstün etme diye dualar ettim gün içinde beni en az beş kere arar halimi hatrımı sorardı ben de meşgulüm diye bağırırdım yüzüne kapatırdım çoğu zaman. İşten gelip beş çeşit ortaya yemek koyardı bir kere eline sağlık demedim hep alttan alan olumlu pozitif biriydi bu seneye kadar hep böyle oldu. Eşimin İş yerinde bir tane Erkan diye bir çocuk var ona başarısını ve ne kadar mutlu olduğunu anlatıyordu o adamda dinliyordu eşim çok heyecanlıydı halbuki ne kadar mutluymuş gözlerinin içi parlıyordu resmen eşim bana artık hiçbir şey anlatmıyor geçiştiriyor yemekleri eskisi kadar özenli yapmıyor bana eskisi gibi gülmüyor alttan almıyor tahammül edemiyor onu aileme de çok ezdirdim ailemle de görüşmek istemiyor gün içinde beni sadece gelecek misin yemek yapayım mı demek için arıyor sesinde bir donukluk soğukluk önceden çok cilveliydi çok neşeliydi şimdi bana karşı kırk kat yabancı gibi cinsllik bile istemiyor ben önceden genelde kendimi düşünen biriydim sadece bir kaç kez benimle konuştu ama yine umrumda olmadı. Eşim beni aldatmıyor ondan eminim çok kaliteli bir kadın ama sanırım ben onu duygusal anlamda kaybettim şimdi teşekkür etsem bile çok şaşırıyor benimle vakit geçirmek istemiyor her şey için çok mu geç eşimi nasıl kazanabilirim tekrar onu çok seviyorum? Dün bir daha sordum ama etkileşim alamadım fazla. Dün başladım biraz suyuna gitmeye ama yüz vermedi
Güncellemeler:
1 ay
Cevaplar için teşekkür ederim arkadaşlar çok sorulduğu için genel cevap vermek istedim gidişat hakkında. Maalesef eşim benden boşanmak istiyor anladım beni gerçekten sevmiyor çok yıpratmışım eskisi gibi olmasını bekleyemem geçen süreçte telafi etmeye çalıştım ama bunu yaparken bile mahcubiyet hissettim yurtdışında gidecekmiş bir teklif almış hayırlısı olsun ben bir eşeklik ettim sanırım hayatım boyunca da çekeceğim ikna edemiyorum olmuyor çok kararlı ben ailenin ne olduğunu bilemedim
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

11 1
  • Umarım baskasına asık olup senden bosanır
    • Çok kötüsün

  • Geçmiş olsun kadını yor mahvet sonra gel ben napcam de aptal mısınız cins olarak nedir. Size seven yaranmıyor ki zaten.
  • Kadının gözü açılmış artık sen onu taktir etmezken senin yapmadığını yapan biri var karşıda. İşin çok zor.
    • Geçmiş olsun anlaşmalı boşanan bari daha da yıpranmayın.

  • Kendi ellerinle sana aşık birini kendinden soğutup başkasına itmişsin aferim. Günümüz erkeklerin hatası bu iste evlendiniz die eşinizi cepte görüp umursamıyorsunuz
    • Haklısın şimdi ne yapacağım

    • Üstüne su içeceksin başka yapck bsi yk. Bi kadın bi kere soğudu mu bi daha hiçbirşey eskisi gbi olmaz geçmiş olsun sna

  • Melek gibi kadına bu yapılır mı?
    • Haklısın

  • İyi olmuş sana
  • Açıkçası ilk 4 satırdan sonrasını okumadım direk soruya cevap vereyim, Sür eşeğini niğdeye...
    • Neden

    • Kadının sana olan güvenini, sevgisini boşa çıkarmışsın geri döner mi?

    • İstiyorum ama

  • O kadar haketmişsin ki seninki çiçek öldükten sonra sulamak anca kaybedince anlıyosunuz işte böyle git karınla adam akıllı konuş sohbet et çiçek aş yemek yap onun sana yaptıgı her şeyi şimdi sen ona yap anca öyle oda senin onun için çabaladıgını görsün kazanınca yine eskisi gibi olcaksan ama boşuna umutlandırma kadını
    • Hayır onu çok seviyorum her şey yaparım

    • Yap abi o zamannyendiennkazan kadınların kalbi pamuk gibidir direnselerde yumularlar mücadele et çabala yahu

  • Umarım Seni Asla Affetmez.
    Hakediyorsun çünkü.
    Kadın resmen Kalite kokuyor Kalite.
    Böyle Mükemmel Kadınlar Sizin gibi erkekleri nasıl buluyor Ya Yazık.
    Elini sallasa Ellisi halbuki.
    Sana tekmeyi basması lazım.
    Çünkü sen o kadına hakettiği değeri vermemişsin.
    Şimdi o sana Hakettiğin gibi davranıyor.
    Artık her şeyin Farkında.
    Oh olsun.
    • Kötüsün

    • Diyen De iyi olsa.

    • Olacağı Buydu. Artık Bırak. Ayrılın Önünüze Bakın. Sende şu kadını Bir sal ki İnsan gibi yaşasın.

    • Hepsini Göster
  • Eşiniz ne kadar akıllı bir kadın, hayran kaldım. Umarım bir akıllılık daha yapar ve size tekmeyi basar. Bir de dua ediyormuşsunuz benden yüksekte olmasın eşim diye. Cidden şaka gibisiniz. Allah sizin gibileri tüm kadınlardan uzak tutsun.
    • Neden yaptığımı bilmiyorum inanın

  • Son pişmanlık fayda etmez bende eşinle Aynı durumdayım
    • Bnd.

    • @seyda028 🥺🥺🤧🤧pisler işte nolcak

  • Geç olmuş