Eski sevgilimi unutamıyorum🤦‍♂️?

eski sevgilimle ayrılalı bugün itibariyle 645 gün oldu. neler yaptıysam o hatalı olmasına rağmen barışmadı düşün banka dekontlarından yazmama rağmen olmadı. en son 8 ay önce cevap verdi bana bende o gün anladım bittiğini ilk kez içten küfür, bedua etti annesi elinden aldı telefonunu söylenmeyecek şeyler söyledi kız kardeşi işyerime geldi. sonra o ailemi arayıp her şeyi söyledi. evet gerçektenbana yaptıklarını düşünce affedemiyorum onu şimdi çıkıp gelse bir yanım sarıl öp kokla diyor diğer yanım ise 645 günü nasıl geçirdiğini aklıma getiriyor. ve ne yaptıysam yapayım unutamıyorum aklımdan çıkmıyor hadi gün içinde çalışmaktan dolayı az düşünüyorum ama geceleri hele hele uyumaya çalıştığımda inanın yatakta kaç saat boyunca hayaller edip kıvranıp sonra sabaha karşı uyuyabiliyorum.
0 0

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • Hiçbir karı yoktur ki, ısrarla dönsün.
    Bilhassa, üstüne düştükçe, ısrarcı oldukça, döneceği varsa da dönmez.
    Ayrı kaldığın günleri sayıyor olmana bakacak olursak, bu ilişki bir daha yaşanamaz, zira düşkün bir adamı hiçbir kadın, erkek olarak görmez..

    • Israrcı dediğim şey aradan 3 hafta geçince yazdım sonra bir kaç hafta sonra yine yazdım sonra ise 4 ay sonra doğum günü olduğu gün kapısına çiçek bıraktım ben o kadarda üstüne gidilecek bir şey yapmadım aslında

En İyi Erkek Görüşleri

  • Ah bu eski sevgilililer kanka Sabah kız arkadaşıma günaydın neler yapıyorsun bakalım yazdım kopyala yapıştır mı yapıyorsun dedi bana ben de o ne dedim sürekli aynı mesajlar yazdı günün nasıl geçtiğini soruyorum nasıl olduğunu iyi geceler günaydın yazıyorum yani aynı mesaj dediği bu herhalde gerçekten tribe girdim sence benim suçum var mı

    • Kıymetini bil sadece kaybetme eğer seviyorsan

    • kanka neyin kıymetini bileyim değer veriyorum her sabah günaydın iyi geceler neler yapıyorsun yazıyorum kopyala yapıştırmı sürekli aynı mesajlar diyor bana bugün çok kalbimi kırdı suçum var mı sence kankam gerçekten kötü oldum halimden anlıyorsun az çok sence suçlumuyum

  • işte erkeğin merhameti ve sevgisi başka , maalesef kadınlar böyle sadakatsiz olabiliyor bende aynı şeyleri yaşadım üzüldüm ağladım ama yapacak bişey kalmıyor bir iki ay sonra bakıyorsun başkasına gitmis baskssina canım demiş , onlara bile alışıyor insan

    • Olmuyor daha ne kadar geçecek alışmam için ben hayatıma kolay kolay kimseyi almıyorum Eğer alırsam tüm kalbimle samimiyetimle içtenliğimle severim ve bırakması onun için çok zor oluyor

    • düşkün olursan bir kadına hayatta iflah olmazsın seni beta sayar atar kardeşim Alfa döller beta öder

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2 0
  • Bende aynı durumdayım affedemiyorum ama çok özledim

  • Ne yaptın da kız boyle oldu acaba

    • Ailevi sorunlarım vardı oda biliyordu ona anlattım hatta anlatmaya gerek yoktu içindeydi görüyordu biliyordu dediği şey aileni bırakmak ailem onun görüşleriyle bana zarar verdiğini söyledi. Ve her yerden engel attı artık uçurumun başında yapayalnızdım