Eve bu saatte geldim karım eve almıyor komşuları rahatsız edeyim mi?

Beyler uyuyakalmışım normalde arada bir içer geç gelirdim ama bu sefer harbiden uyuya kaldım lan istanbuldan Ankara 'ya otobüsle döndüm. Aşti de de çalışmıştım oranın üst katları var gittim biraz yattım 10 da yattım 4 de kalkmışım ben napayım.

Şimdi de karı diyo ki iş dönüşü eve gelmeden sürtmeye gittin almıyor lan beni eve.

Hayır sarhoş olsam nara atsam tamamda ayık kafayla da utanıyorum ortalığı ayağa kaldırmaya

Napayım?

Güncellemeler:
1 yıl
O zaman komşulara selam oscarlık sarhoş taklidi yapıcam utansın da kapıyı açsın...
1 yıl
O zaman komşulara selam oscarlık sarhoş taklidi yapayım da utansın da kapıyı açsın napalım...
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3 4
  • Sıkıntı kanka

    • Sıkıntı valla

  • Kendine çeki düzen ver

    • Uyumuşum uyumuşş evimize ekmek getirmek için çalışıyorum

    • Nerde uyudun

    • Otogarda otobüsde zaten uykum gelmişti indim otogarın üst katları var hem sıcak hem mis gibi gittim 1 2 saat yatarım dedim 6 saat yatmışım

    • Hepsini Göster
  • Sakın kapıyı açma diye bağır, açarsan intikam alırım senden de. Belki oltaya gelir

  • La olm. icmeyin şunu ya. bi halt yediğinizde yok içmeyin. tam. olsn

    • İçmedim laaaaaaa valla içmedim

    • O değilde benim . flash belleğe biri ses kaydı atmış bende ses nerden geliyo. komsular amma abarttı diyordum. iyi ki müzikleri açtık yoksa sabah arabada halcı ablaları ise birakirken dinletexekrim. aZ daha

    • Sende içme birader ya

  • Bir şey olmaz yat kapıda.

    • Lan hava buz gibi donuyorum

    • Neresinde yaşıyorsun Ankaranin abi

    • Pursaklar

    • Hepsini Göster
  • Bro Aşti'nin üst katında ne işin var. Orada yatılır mı?

    • Valla gittim attım kafayı yattım evden çok yattım evde 3 saat orada 6 . Zalım karı uyandırdı

  • Ortalığı ayağa kaldır

    • Başka yolu yok gibi