#YeniAXEetkisi

Evli birine aşık oldun mu?

Evli birisine karşı farklı duygular hissettiğin oldu mu ve bu durum ile ilgili ne düşünüyorsunuz?
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2 4
  • Olmadı
    His elinde olan bir şey değil ama öyle bir şey varsa bile sonuçta evli ve senin sevmen bir şeyi değiştirmez , ahlaki değil
    • Peki karşı tarafta aynı şekilde hoşlanıyorsa

    • Karşı taraf hoşlanmaz , normalde birini sevip saygı duyduğun için evlenirsin Karşı taraf hoslaniyorsa zaten o evlilik bitmiştir haberleri yoktur

    • Düzgünce boşansin , eşini mahvetmesin

    • Hepsini Göster
  • olmadım
    • Ne güzel :)

  • Aşık olmdımda evlıler asıldı bır kac kere birlik oldum ıyı sevdim diye kurtulmak cok zor oldu tövbe ettim uzak duruyom anormalleri cok tehlikeliler
    • Karşılıklı bir hoşlantı ise peki

  • Güzel bir şey değil
    • Haklısın

    • Evli olan sana biri aşık mı oldu

    • Karşılıklı bir hoşlantı

    • Hepsini Göster
  • Hoşlandıysam bile sonradan uzaklaştırırdım kendimi olmadım
    • Karşılıklı bir hoşlantı ise peki

    • Ben yapamam bro canım diyeceksin ama yapamam keşke yapabilsem

    • Zor durum

    • Hepsini Göster
  • 2.5 ay sürdü ama boşanmıştı aşık değildim hoşlantı ve sevgi vardı sadece çıkmaz sokak gibi bişey tavsiye etmem
    • Zor durum

    • Aynen öyle kardeşim çocuk falanda vardı baya arada kaldım ayrıldık yapacak bişey yok

    • Ah ah

    • Hepsini Göster