Evli kadınları tavlamak daha mı kolay?

Genelde flörtlesirken, evli kadın ile ileriye gitmek daha kolay oluyormuş. Bekar kadınlar daha zor biseylere ikna oluyormuş bu doğru mu?
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3 9
  • evli kadınlara sarmayın kardeşim biri ananıza sarsa hoşunuza gider mi? baban gariban ruhu duymayacak anan gidip elin adamıyla fingirdeşecek?

  • Bu soruyu kız sorsa bu şekilde '' evli erkekleri tavlamak daha mı kolay'' diye ne erkekler tepki verir nede kızlar :D bir erkek sorunca linçlemişler adamı. Site de evli kadın cinsellik kategorisine konu açınca seksting yapmak için sanalda kerkenkele rolüne giriyorsunuz ama :D Neyse konumuza gelelim. Dostum kadını etkilemek hep sabittir. İster evli olsun ister bekar ister dul fark etmez (Evli kadınlara asla ilgim olmadı bu yaşıma kadar). Yeter ki zaafını bilesin zaafını bildikten sonra her kadını elde edersin.

    • Reis süpersin. Ellerine sağlık 👍

    • 🖐🏻 eyvallah dostum

  • Evet 🥰

  • Lan ne midesizsin başkasının değdiği kadına da mı arzu duyuyosun ezik misin nesin

    • Sakin ol champ!

  • 30 kadına düzgün şekilde yaklaş bunlardan 7 tanesinden olumlu sonuç alırsın

  • Bunu söyleyen tam bir kalmış.

    Evli kadın çok dsha dikkatli, seçici olur çünkü eğer böyle bir şey yapar ve ortaya çıkarsa kaybedecek çok şeye sahiptir. Bekar kadınlarda öyle değildir. Ortaya çıkması vs zerre kadar soun yaratmaz.

  • Alakası yok kadın severse

  • Alakası yok,

  • seks icin diyorsan evet ama. sert duvaea toslarsan isin zor

  • Sonu mezarda bitebilir yalnız

  • Evli değilde evlenip bosananlar öyle bence malum Korucuk bişeyleri yok 😂

    • Nasıl yani

    • Linç yicem şimdi gerçekten anlamadın mi😂

    • Gercekten anlamadım.

    • Hepsini Göster
  • Erkeklerden tiksiniyorum, tavlamak mış şu tabire bak ben de evliyim boşanma aşamasındayım popiş ister tavlamaya

    • Çok takılma ya kelimelere😉

    • Eli merdaneli Anadolu kadını maşallah

    • Ama sorduğun soruya bak amacın belli keşke böyle bi kadın olsada sevgili ayağına kullansam niyetindesin bellii ama

    • Hepsini Göster