Hoşlandığım bir kıza hoşlandığımı nasıl söyleyebilirim?

Hiç konuşmadım, hiç tanımıyorum, sert tepki verebilir endişesi de var yaa..
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3 3
  • tanımadan hoslantı olamaz ama
    • Önce Görülür sonra tanışılır. Tanışmak için nasıl muhatap olunabilir diyom

    • sosyal medyadan değil değil mi?

    • Hyr yuz yuze

    • Hepsini Göster
  • Direkt söyle
  • Söyle cesaretli ol
  • Hızlıca hemen söyleyin
  • Hiç tanımıyorsan biraz zor. Ama ben aşk meşk işlerinden anlamam. Sen benim yorumuma bakma pek
    • Ya zaten ilk önce tanışılır daha sonra normalleşir ve anlaşılır

    • Hiç tanınmayanla tanışılır

  • Tanımaya çalış yani bi sohbet muhabbet et sosyal medyadan olabilir.önce bi muhabbet edin o zaten anlar niyetini
    • Diyosun

    • Bir sey sorabilir miyim

    • Tabi

    • Hepsini Göster