Kaç Gün Arayla Sevgili Değiştiriyorsunuz?

İnsan biriyle birlikte olduktan sonra sıkılıyor yenisine geçiyor, sizler kaç gün arayla sevgili değiştiriyorsunuz?

Güncellemeler:
12 gü
...
12 gü
,,,
0 0

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • Ona sevgililik denmiyor gerçi sevgililik diye bir şey yok zaten bir bakıma dediğine geliyor haa kısa sürenler var uzun sürenler var sadece süre farkı var onun haricinde sevgililik sevgi aşk vs onlar yok kızı altına al para yedir sıkılınca gönder başkası gelsin sonra böyle gidiyor

    • hiç para yedirmedim yedirecek gibi yaptım bunca zaman s. kip attım

    • Helal olsun bunu yapabildiysen para yedirmeyeceksin s. kppp atacaksın zaten onu istiyorlar

    • aynen dostum

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4 1
  • Gittiği yere kadar. Bazen 3 yıl bazen 3 gün.

    • hayırlısı

  • Gün mü yıl sürüyor genelde. Sürekli hayatıma yeni birini almıyorum.

    • asesksüel misin

    • Yokdeğilim

    • tek gecelik mi takılıyon

    • Hepsini Göster
  • Kanka çorap değil bu sakin ol ya

    • normal olan düzenli değiştirmek insan sıkılıyor aynı kişiyi s. ikmekten

    • Partner de o zaman sevgili değil o

    • rahat sevişmek için sevgili olmaya kandırıyorum

    • Hepsini Göster
  • Allah akıl fikir versin

    • niye ki gülüm

    • Sîktr

    • düzgün konuş

    • Hepsini Göster
  • 5 yıllık ilişkim oldu. Saçma sapan şeyler yaşadım. Günü birlik ilişki yaşasam yine saçma sapan olur herhalde.

    • Kendime dahi güvenmiyorum artık hayat boş geliyor. Parası olan birini kapıp hayatıma bakıcam. Karakteri umrumda değil. Zaten erkeklerin çoğu aynı. Sevgilisi varken başka kız ayartsa onlar için bayramdır. Severler böyle şeyleri.

    • günü birlik daha iyi amaca yönelik seviş geç

    • Sevişip napıcam ya parasını yerim alışveriş yaparım

    • Hepsini Göster