Kız arkadaşım en yakın kız arkadaşıyla öpüşmüş?

Arkadaşlar yaklaşık 5 aylık sanal ilişkimiz var birbirimizi seviyoruz fakat dün sevgilimle konuşurken günün nasıl geçti derken bugün kız arkadaşımla öpüştüm dedi ve gülerek anlattı ben aşırı kıskanç birisiyimdir arkadaşlar ve iğrenç falan niye yaptın dedim ve sinirlenmeye başladım ki kendimce haklıyım yani elini tutsa yanağından falan öpse anlarımda dudak dudağa öpüşmek ardından hala gülmeye devam etti bakmadım mesajına en son seni seviyorum özür dilerim bir daha olmaz falan diyor sizce ne yapmalıyım harbiden anlamıyorum sizce ne yapmalıyım? benimle sevgiliyken böyle bir şey yapması ne kadar doğru ben bu kızla ciddi düşünüyorum bir de

Okumaya devam

0 1

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • Aynen kardeşim hemen ayrıl. Erkekle filan öpüşmesi lazım normalde neden kızla öpüşüyor ki. Zaten hem gây hem lezbiyen ne üdüğü belirsizin tekiymiş bu. boş ver

    • Ulan lgbt ye laf atmıyorum aptal mısın evladım gelmiş duyar kasıyorsun ne alaka kızın erkeğin önemi mi var kız öpmüş işte

    • Senin ne olduğun belli. LGBT Olan sensin anladım

    • olum daha yazdıkların çelişiyo denk düşmeyelim görürsün o zaman kim erkek

    • Hepsini Göster

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

1 5
  • Sacma

    • aga ne önerirsin?

  • Ne desem ki

    • aynı durumdayım aga harbiden anlamıyorum beni hiç saymış resmen bir de gülüyor falan

  • Bu da bi aldatma sayılabilir

    • Ben de öyle düşünüyorum özür falan diliyor birdaha yapmam diyor sence devam etmeli miyim?

    • Buna ancak sen karar verebilirsin. Şüpheyle yaşanmıyor

  • Ayril aga si*** et boş ver o kızı gizli lezdir o

    • kanka lez falan değilim seni onla aldatıcak halim yok diyo yine de bu bir çeşit aldatma

    • Kanka sana yalan söylüyor ayrıl gitsin

    • Kanka kız ilişkimiz boyunca tek bir yalan kullanmadı ve lez değil yani eminim o konuda fakat bu hareketi yapması harbi soğuttu

    • Hepsini Göster
  • Sanal ilişki ve ciddi düşünmek sjkdfhkjsfhs Kızın öpüşmesinden daha anormal bu söylediklerin safhkjsdfh

    • Aga niye öyle diyorsun güven olduktan sonra arkadaşım sanaldan tanışıp evlendiler hiç bir güven sorunları falan da yoktu fakat bilmiyorum ne yapacağımı sorun sanal olması değil karşındaki yanında da olsa içinden ne gelirse yapar önceki ilişkimde dip dibe olduğum kız aldattı sorun mesafe değil kişilik

  • Öpüşür

    • Kanka öpüşür diyosunda ben harbiden anlamıyorum bu beni hiçe saymak değil mi bu kız benim değil mi abi