kiz arkadaşim sürekli̇ bi̇rşeyler yapmak i̇sti̇yor bu gün bi̇rli̇kte napalim aksi̇yon gi̇bi̇?

Sevgilim deyil kız arkadaş ama sürekli birşeyler yapalım diyiyor
0 0

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • Millet "Reşitse sorun yok." demiş de sorun var kardeşim. Allah katında ciddi sorun var. Yapma. Sürekli olarak kendisi birlikte bir şeyler yapmak istiyorsa ona de ki "Seni doğru anladığımdan emin olmak istiyorum. Tam olarak ne gibi bir şeyler yapmak istiyorsun?" Buna benzer bir muhabbet açabilirsin. Onu daha çok tanımana yardımcı olacak sorular sorabilirsin kişiliğine, zevklerine, hayallerine, heveslerine dair. Böylece bazı kısımları ilginizi çekerse ortak olan yapılabilir. Her eğlenmek isteyeni sevişmek istiyor sanma.

    • BENDE ALLAH KORKUSUNDAN KORKUYOM ONUN YAŞI 18 bide zayıf benim yaş 22 diyelim şu an bağ evindeyiz yüzüyor o kendimi ve niyetimi zor tutuyom

    • Zor tutuyorsan bu tür fırsatlara zemin hazirlama artık. Çünkü böyle giderse önünde sonunda kendini tutamayacaksin muhtemelen.

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2 4
  • deyil mi🤯🤯🤯

    • Sevgilim deyil arkadaşım birlikte takıldığım biri

  • Mesela

  • Kız arkadaşın erkek istiyor sen buraya soruyorsun

    • Biliyom ama yaş küçük 18 yaşında napayım diye sordum

  • Birlikte sağlam bir sevisin

    • TM da yaşı küçük nasıl olacaki

    • Yaşınız kac

    • Bildiğim bir kaç ay sonra 19 girecek şu an 18 yaş

    • Hepsini Göster
  • Çok şeyler var cok

    • Biliyorum ama ne mesela

    • Anlatılmaz yaşanır dene ve gor

    • İyi yaşıyalım akşama görüşürüz

    • Hepsini Göster
  • Bence cinsel ilişkiye girmek istiyor olabilir

    • Öyle düşünüyom bende çünkü yüksek kimsenin olmadığı yerler istiyor ama yaş küçük

    • O zaman dikkat et reşit değilse falan başına bela alırsın

    • Reşit ama o 18 ben 21 arada 3 yaş fark var ve o zayıf

    • Hepsini Göster