Kızlar lütfen bi fikir verin?

lise de sevgilim vardı ilk sayılabilir kızı zamanında çok üzdüm sevgi göstermedim pek takmadım falan filan işte kız tabi haklı olarak ayrıldı benden aradan yaklaşık 2.5 yıl geçti ve şu an o kızı çok özlüyorum eşşeklik yaptığımın yeni farkına varıyorum işin kötü yanı bide yeni bir şehire taşındım nasıl bir yol izlemeliyim lütfen taktik verin

Okumaya devam

0 0

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • knk aynısı bana da oldu lise sevdim vardı ilgili gösteriyordum ne aldatıyordu beni :D

    neyse senin konu geri dönerim ben hikaye uzun

    kardeşim instagram veya facebook ta her hangi gibi hesabı varsa takip et

    sonra son bulduğun yeri öğren sonra ailesi için facebook vb. kullan birileri varsa onları takip et sonra kıza fake bir hesap tan yaz kardeşim onu özlediğin felan söyle kız merak eder kimsin derse adı ve soyadı söyle kardeşim bu taktikle ailesi kızın konuştuğunun erkek olduğun anlamaz

    ben böyle yaptım tuttu ama 3 gün anca dayandı engelli yedik yine

    su an bile hala sevdiğim kızı bulmaya çalışıyorum düşün

    bir de kızlar fikir iştiyon biri düşün hangi kız sana düzgün bir sekil cevap verir biraz mantık daha siteyi kullanmayı bilmiyorlar bir de yardım iştiyon knk yapma be

    • kızla instadan takipleşiyoruz zaten lakin hiç sohbetimiz yok 2.5 yıldır hiç birisi onun yerini tutmuyor be

    • Hangi kız sana düzgün cevap verir diye genelleme yapmayın beyefendi gayette düzgün cevap verdim 😒😒

    • @Centirwomen gayet düzgün bir cevap olmus tebrik ederim bravo

    • Hepsini Göster

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2 2
  • Önüne bak geçmişi kurcalama yoklukta kaldın diye kızın kafasını karıştırma

    • yoklukta kalmadım hala sevgili yapabilirim lakin ne zaman kızla konuşmaya başlasam ilk sevgilim gibi sevemiyorum kızı instadan falan takipleşiyoruz ama sohbetimiz hiç yok. eski anılar canlanıyor

    • Ozaman direk yaz ve görüşmek istediğini söyle muhtemelen kabul etmez ama en azından içinde kalmaz.

    • reis haklısında hem farklı şehir hem red edilirsem çok fena koyar zamanında peşimden koşan kızı şimdi elde edememek çok beter bişey eğer kabul ederde mesafe yüzünden sarılamazsam yine kötü sağlam... galiba

    • Hepsini Göster
  • Salla

  • boş ver unut be

    • keşke 2 yıl dır bu kadar ço özlem yoktu son 2-3 aydır çok fena bastırdı.

  • Allah yardımcın olsunn