Kızlar neden hoşlandığı kişiye ilk adımı atmaz?

Kızlar neden hoşlandığı kişiye ilk adım atmaz? Biraz genelleme oldu ama durum bu.
0 0

En İyi Kız Görüşleri

  • Erkeklerin direk kasar muamelesi yapmasi riskine karsilik cesaret edemez. reddedilmekten ziyade yanlis anlasilmaktan korkar.
    Bence erkegi kizi olmamali ama tamamen kaybetme ihtimaline karsilik beklemek de fayda var
    • Tabi doğru zaman beklenmeli ve her iki taraf da adım atabilmeli

    • Tskler E. I cevap için :)

    • Rica ederim =)

    • Hepsini Göster
  • Kim beğeniyorsa o atsın yoksa belki hayatınızın aşkını saçma sapan kuramlar yüzünden kaybedeceksiniz
    • Çok haklısın bence eb iyi cevap

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar Ne Diyor

(20)
  • Erkekler cidden sevginin kıymetini bilmiyor çünkü. Her an gidebildiğin, gidebileceğini bildiği zaman seni seviyor. Zor olduğun zaman kıymetli oluyorsun. Baya çaba harcadığında seni seviyor. Bir de üstüne her şeyi-gururunu- kenara bırakıp ilişkiyi sen başlat, hiç çaba harcamadan kız buldum desin 😂
    • E tam tersi de kızlarda oluyor

  • Bilmem ki herzaman ilk adımı erkeklerden bekleriz :)
  • Simdiki zamanda kizlarda erkekler de hoslandiklarini belli ederler ve beklerler. Isterse gelir isterse gelmezler diye. Kizlarin adim atmamasinin sebebi sunlar olabilir:
    -Arkadas olarak goruyordur ve bozmak istemiyordur.
    -Emin degildir
    -hoslanmiyodur :D
    aslinda bunlar herkes icin gecerli sanirim :)
    • Haklısınız sanırım ama benimki daha saçma ve farklı mesela gözlerini uzun uzun sana dikmek ve gülmesi gibi. Tabi tanimadigin biri. Sanırım hiç olmaz böyle bir şey. Yazım hatalari için kusura bakmaa

    • Evet ya da utanıyordur

    • Ah bu utançç :'l

    • Hepsini Göster
  • Atmamaliyiz çünkü bazı erkeklerin totosu kalkiyo sevilmeyi hak etmiyo onlar. Sürünsunler sevgisiz, kadınsız:D
    • Nasıl bir bedduadırr

    • :p

  • Her erkeğe adım atılmaz
    • Bence dee

  • İlk adımı kız atınca erkekler kendini üstün görüp o kızı cepte görüp onu görmezden gelir ve başka kızlara yönelir bu da kızların gururunu incitir
  • Hep erkekten beklenmemeli her şey bu tarz şeyler üstelik artık normal olması lazım seviyorsan utanma at
    • Çok haklısın

  • vallahi buna aciklik getirin ben adimi atarim neyse o direkt söylerim erkekte kaçıyo şu an kendimi rezil etme pahasına peşindeyim :(
    • Ya anladığı hâlde kaçıyorsa boşver gitsin yoluna sen açık açık söyle sonra o düşünsün sen değil :D

    • anlamıştır herhalde öküz degildir belki de olabilir ahahhhah ama takmıyo * yerinde hergün gizliden arayip sesini dinliyom :(((

  • Attim sonuc olumluydu bir sure devam ettikten sonra yine anlasamadik ve bitirdik
    • Tam tersi olsaydı sürer miydi

  • Bnce atmamali
  • Kızlardan görüşlere devam (10)

Erkekler Ne Diyor

(20)
  • kızlar ilk adımı atmamalı. Azıcık kaliteli olmalı en azından
  • Biz sevmekle yükümlüyüz kavuşmak mı? ☝Allah bilir...🎭
  • Çünkü doğanın kanunu bu. Hamleyi erkek yapar bu işler böyledir. Kızlar her zaman pasiftir, pasif olmaya mahkumdur. İpler her zaman erkeğin elindedir. Buna negatif bakmayın. Kız olsaydınız mal mal beklicektiniz biri gelsin diye. İnsiyatif tamamen sizde beyler.
  • Sen at; belkim hayatının aşkı o
  • Bunun kızı, erkeği yok ki.. sen teklif et..
  • Yapmasınlar bence bu bayanı basitmiş gibi gösterir.
    • Bence adım atılacak erkek basitmiş gibi değil de cesaretliymiş gibi görürse bir problem kalmaz ama günümüzde de bu zor sanırım

  • Atmalisin begeniyorsan, belki çocuk çok utangaç falandır, belki böyle şeyleri hiç bilmiyordur, bu kadar çekingen olmayın istiyorsanız 🤗
  • Hayır
  • Kiźlar hassastir bekler sadece.
    Ilk adimi atsa hakkinda dogru dusunulmez zaten
    • Şimdi erkek ilk adımı atarsa o da yanlış anlaşılabilir. Karmaşık bir durum dostum :D

    • Kiz ilk adimi atmamali ama. Asil dorun orada

  • Hoşlanıyorsan ilk adımı atmalısın
  • Erkeklerden görüşlere devam (10)