Lise de sizin sınıfınızda da belalı tipler çok muydu?

Bi düşünüyorum da, bizim lisenin yarısı böyle tiplerle doluydu. Sizin lisede de var mıydı böyle tipler?
0 0

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • Ay lise hayatım b. k gibiydi. Tüm ruh hastaları oradaydı eşfmpemf. Bir tanesi koko içerken arkadaşı videoya almış onu izlettiriyordu bana. Her içtiği zaman gel gel sana ne göstereceğim diyip yanına çağırıyordu. Yakışıklı, durumu vs. iyiydi. Arkadaş ortamı bozuyordu onu. Umarım düzelir. :/

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

6 1
  • Valla bizde belali tip hiç yoktu herkes elinde test kitabıyla dolanirdi

    • Bizde inek sesi çıkarırlardı, sınava hazırlanamamıştım

  • Hayır yoktu ama iki dönem üstlerimde vardı ama tek tük

    • Güzel lise de okumuşsun, ben o dönem sınava hazırlanmadiğım için ilçenin en belalı okullarından birine gitmiştim, gitmez olaydım

    • Lisem güzel değildi ya sadece herkes kendi halinde takılıyordu. Bende eğitim açısından ahım şahım bir yerde okumadım lisemin puanı baya düşüktü ama pis lise çok ya önünden geçerken bile hissediliyor öyle yerler birde içinde okumak sabırlık versin Allah

    • Benim lise biteli 3 sene oldu, çok şükür bitti ama bana pek bulaşamazdi kimse, sınıfta özelikle ağırlığım vardı ama sevmiyordum pek

    • Hepsini Göster
  • Hayır yok zaten insan liseye geçince orta okuldaki saçma guruplaşmalardan kurtuluyor ve kendilerine çete diyen zavallılar olmuyor

  • Kendimdim o hehheh ne çektirdik hocalara 🤦🏻‍♀️

    • Sorumda görüş paylaşır mısınız

    • Haci hocami

    • Yav kardeşim git ötede oyna

    • Hepsini Göster
  • Allah belasını versin öyle tiplerin hala beddualarim üzerlerinde bana liseyi zehir ettiği gibi hayatları zindan olur insallah Allah'a havale ettim hepsini

    • Kız miydi sizinkiler?

    • Hayir

    • Erkek cogu

    • Hepsini Göster
  • Bir tanesi sınıf da sigara felan içiyordu o kadar aptaldı sessiz sakinim diye beni ezmeye kalktı ben kalemi sapladım karnına bi de kafa koydum o olaydan sonra uslanmıştı :)

  • Hep saçma sapan tipleri, ne curcunaydı ama deyip gülüyorum arada