Ne yapmam lazım anlıyamıyorum?

Sizlere danışmak istediğim bir konu var. 21 yaşımı doldurdum ortalama son 5 yıldır karşı cinsle konuşamıyorum ne yapmam lazım inanın hiç bilmiyorum. Hoşlandığım birisi çıkıyor karşıma yazmaktan bile çekiniyorum çünkü sapık damgası yemekten korkuyorum. Erkekler arasında özgüveni yüksek birisi olmama ve arkadaşlarımı sevgilileri konusunda yönlendirmeme rağmen ben kendim için yapamıyorum.
0 0

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • Bu biraz aşırı bi durum sosyal anksiyeten olabilir mi dicem ama umarım yoktur herşeyi böyle şeylere bağlamakta çok doğru değil belki yapı olarak çekingen bi insansındır ama karşındaki çocuk değil sonuçta biz erkeklerle konuşurken kim sapık kim değil cozebiliyoruz sen kendini kasmadan yaz yeter ki😂
    • Bulunduğum kızlı ortamlarda ilk başta çekingenlik gösteriyorum ama ortama alıştıktan sonra muhabbet edebiliyorum bu muhabbet olurda birisinden hoşlanma durumum bile olsa arkadaşlıktan öteye gitmiyor 😁

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3 3
  • Belki travman falan vardir terapiye git
    • Travma değil de özgüvenim yok bunun farkındayım

    • Well oyle olsun diyince olmuyor ozguven yine de gitmeni oneririm yol gosterir

  • Aynı benzer sorunlar bendede var ama sevdigim hoşlandığım kız ile konuşmak tabi ama sanaldan normal kızlarla konuşurum
  • Yani kızlar çok bişey beklemiyo senden sizlerden olduğun gibi konuş işte
    • merhaba yazdıktan sonra sapık damgası yiyorsun evet :) hiç bir şey beklemiyor

    • Bir yerden sonra tıkanıp kalıyorsun yanlış anlaşılmaktan korktuğun için kelimelerini düzgün seçmen gerekiyor bu da insanı gerçekten çok yoruyor

    • artık yazmıyorum :) yazmayınca da yorulmuyorum. Ne uğraşcam 3 kuruşluk 0rusbularla

  • Kişisel gelişim kitapları oku
  • Normal konuş sapıklık yapmazsan sıkıntı olmaz ztn sırf bi kızla konuştun diye de sapıklık olmaz yani
    • Sapıklık yapmam yapamam bundan öncesinde 2 yıllık bir ilişkim olmuştu elini bile tutamazdım ve şöyle bir şey var bunu sınıf arkadaşım söyledi dışarıdan bakıldığında daldan dala atlayan birisine benzediğimi bu yüzden de benden uzak durabileceklerinden bahsetti

    • Arkadaşın dış görünüşe göre yargılamış sanırım seni biraz kendinden eminsen sorun etme bence hani dışardan öyle gözüküp değilsen bisey olmaz

    • @berfin_78 yeni üye

    • Hepsini Göster
  • boş ver hacı onlar sana yazsın