Nişanlım evi Begenmedi?

Yıllar Önce Ev Aldık Bu güne kadar Borcu Vs Bitti.
Nişanlandım Nişanlımın ailesi evi merak etti Göstermeye gittik Ama Evi begenmediler Ev 1+1. Benimde içime sinmiyor ama ne yapalım durumum Yok. Ailem yeni ev almaya Yaklaşmıyor. Kız tarafı Oglum sen dert etme biz aldırırız diyor Gerekirse iç güveysi olursun diyor ne yapıyıim akıl verin
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3 3
  • Kimle evleniyon abicim senin işin çok zor bu aileyle ve kadınla

    • Ellerini Öpeyim senin. Haklısın Abi Bende öyle düşünyorjm Ama Birisi ailem. Biriside 6 senelik sevdigim

    • Tavrını koy hazır evimiz var kiraya cıkıcak olsak begenmesen yeni ev bakardık ama hazır bi evimiz varken beğenmeyip üstüne birde biz aldırırız ailene demek ne de

    • Oluru Yok abi. Kız tarafı Nişan atılsın demiyor Beni Çok seviyorlar bende onları. Ama ev diye diktiriyorlar İnan Ne desem Boş

    • Hepsini Göster
  • Neyini beğenmiyor ya

    • eski Yapılıymış 1+1Miş Odası Yokmuş Vs

    • Kendini zora sokma. O da çalışsın madem daha iyisini istiyorsa

  • Yol yakınken ayrıl

    • 6 seneyi çöpe atarmısın?

    • Evet

  • Ayrıl

  • hiç olmamasından iyidir bir ev var ortada birazda bu yönden baksalar

  • Şimdi bir şey derdim de *mını bulmuşta kıllısını mı arıyormuş sorsana bu zamanda kirada oturmıcak daha ne bu kız aç gözlü ayrıl gel beni al

    • 6 senelik İlişkim Be Napim Atamıyorum Ailem desem Baş Tacım. Ne yapsam Olmuyor

    • İnsanlar birbirine yük olmamalı destek olmalı oda senin sevdiğin kadar sevseydi seni bunları sorun etmezdi

    • Ben huzur istedim. Ben sadece Bi helal Lokma. Güler yüz istedim Çokmu Ya Çokmu. Öyle Tarla Arsa Vs Yok satıp alalım. Maaşımızla Bi ev aldık borcunu ödedik Ne var cidden bilmiyorum Cidden İntihar eşigine Geldim

    • Hepsini Göster