Sanal ortamda tanıştığım kişi çok hızlı evlilik istiyor neden?

2-3 hafta önce tanıştık 2 kere buluştuk biri cafe biri arabada seviştik. ama niyeti benimle evlilik ve bunu çok hızlı yapmak istiyor. kardesiyle tanıştırdı ama ne olursa bu kadar hızlı gitmek istemiyorum kalbini kırmadan nasıl dusuncelerimi söyleye bilirim?

Okumaya devam

0 0

En İyi Kız Görüşü

  • Aynen net olarak söyleyeceksin. Kızlar hemencecik ve her önüne cikanla evlenmek ister zaten.

    • Başka çarem yok gibi görünüyor

    • Bunda bir sey yok ki elbette düşünceni söylemelisin hatta zor duruma düşmemek yanlış anlaşılmamak için hemen söylemelisin.

    • tamam söyleyeceğim yoksa daha büyük sorunlara neden olacak

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4 7
  • Atlı kovalıyor sanırım ondan acelesi var

  • Sizi beğenmişse, yaşı uygunsa ve bakireyse bazı şeyleri yaşamak için acele ediyor olabilir. O halde ya ona uyacak ve istediklerini kabul edeceksiniz ya da ayrılacaksınız.

    • Ama süre çok hızlı daha ne ben onu taniyorum tam olarak nede o beni

    • Birkaç ay daha zaman isteyin, bunun için bahaneler bulun. Ekonomik sebepler olabilir bahane olarak.

    • 1-2 ay bile cok erken yani en az 6-7 ay olmalı evet ekonomik nedenler iyi olabilir ama canım yapıp aile durumunu söyledim inanmaz pek ve parada umrunda olmaz

  • Bence o kendini yamamaya çalışıyor.

  • Başka bir sorundan dolayı senle evlenerek kurtulmak istiyor olabilir dikkat et

    • Ya ne zaman konussak konuyu evlilige getirmeye başladı iyice can sıkıcı hale geldi

    • Bu sıkıntı haberin olsun.

    • Evet sıkıntı gerçekten

    • Hepsini Göster
  • Dikkat suriyeli dolandırıcı çıkabilir

    • Yok ya 😂 suriyelileri seviyorum dolandirsinlar

  • Milletin 6-7 ayda yaptığı şeyi 2-3 hafta içerisinde yaparsanız tabii ister asğkenf

    • Yav bir kere seviştik yani birsey yapmadik ki

    • 🤷🏻‍♀️

  • bunu sevişme esnasında söylersen kalbını kırmazsın

  • Bu ne hız

    • İnan bende anlamadım

  • Paranı alıp kaçmak icin

    • Maddi şeyler değil

  • Senin kafanda çatlayacak zarı patlak

    • Bilmiyorum patlak mi değil mi

    • genelde patlak oldukları için aileleri acele ettiriyor bi mаl buluyorlar onun kafasında çatlıyor

    • belki sebep başka ama yinede dikkatli ol knk

    • Hepsini Göster
  • Nafaka

    • İşi var benden çok kazanıyor ihtiyacı yok