Sanaldan aşırı aşık olmak normali?

Birisi ile konuştuk burada çok yoğun şeyler hissediyor 1 hafta içinde bu kadar olması normalmi ne istesem yapmaya hazır
Güncellemeler:
3 ay
Güncel
1 0

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • Çok erken daha bence güven aşılamaya çalışıyor olabilir ama bu kadar hızlı olması rahatsız edici benden sana tavsiye hızlı ilerleyen hiçbir ilişki iyi geçmiyo zaman geçtikçe birbirinizi tanımadan birlikte olduğunuz için soğuyorsunuz ve her iki tarafta baya boşluğa düşüyor.
    • Haklısın

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

8 4
  • Bir insan sanaldan nasıl aşık olabilir ki. Yaw bende yıllardır yüz yüze aşık olamadım. Valla kıskanıyorum bu milleti :D
  • Lan inanma
  • Özellikle sanal ortamda insan kişiye değil, 'kafasında yarattığı kişiye aşık (!) olur
    • Cinsellik varsa p3ki arada sanal yani

    • Aynı şey

    • Biraz konuşalımmı

  • hayır tabii ki normal değil. kendini sevmeyen biridir
  • Duygusal boşluktaysa çok normal. Fakat o boşluktan çıkarsa adım adım senden uzaklaşabilir. Heves gibi düşün😀
    • Yazabilir isin Bi dk özelden

  • Bence normal değil. Tarayıcıdan herhangi bir fotoğrafın profil fotoğrafı olduğu hesaplarla konuşuyor olman kuvvetli muhtemel.
  • Aşk bu ne olur bilemem. Bir de yüz yüze görüşün.
  • Normal değil
    • Bencede nasıl uyaracam

    • İstek attım yazabilirmisin

  • gerçek aşk değildir ki o sadece heves
    • Bende öyle düşünüyorum ama bu kadar ilgili olmasını anlamıyorum üzülüyor birşey diyince her ayrıntıma iltifatlar ediyor

    • güvenme yine de manipüle ediyor olabilir

    • Biraz konuşalım mı tam yazamıyorum burada

    • Hepsini Göster
  • Bosluktadir belki
    • Bu kadarı çok gibime geldi

    • Biraz konuşalım mı tam derdimi yazamıyorum burada

    • Yüzyüze görüştüm mu wp ya da başka bir yerden

    • Hepsini Göster
  • Normal değil. Rahatsız oluyorsan direkt uyar hiç çekinecek bir şey yok. Sanal ortam sonuçta. Kime güvenip güvenmeyeceğini bilemezsin.
    • İşte sorun orada birden olması düşündürüyor herşeyüyle bana karşı açık

    • "Ben sanaldan biriyle bu kadar yakın ilişki kurmak istemiyorum. Kendi özelinde algılama, sadece senin için geçerli değil" falan diyebilirsin.

    • Haklısın ya söylemek en doğrusu

    • Hepsini Göster
  • Olabilir