Sevgilim sürekli hesabı bana ödettiği için ayrıldım?

Ne zaman bir yere gitsek hep ben ödüyorum insan bi ben öderim falan der yok abi bu kadar beleşçilik olmaz ayrıldım bana cimrisin dedi baya güldüm bence enayi değilim diye kudurdu abi 1 kez verirsin 2 kez verirsin 3 kez biraz da o versin ya da yediğini ödesin
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3 4
  • İyi yaptın

  • Sen nasıl erkeksin la

    • Sg sen öde enayi

    • Enayilikle ne alakası var birader ne cimri adamsın

    • Sen çalış kız oturup yesin enayi

    • Hepsini Göster
  • İyi yapmışsın. Hanımefendi yesin içsin sen öde oh ne ala memleket

  • Maddiyata düşkün olanlar kadar aciz bir şey daha yok :)

    • öyleşinden Allah koyuşun ya en iyisi uzaktan ilişki dertsiz tasasız mis gibi :p

    • @Mrtol1453 uzakta da şunu izleyelim bunu izleyelim derler , sonra sohbet bitti tüh derler 😂

  • Kadın eğer çalışıyorsa eşit ödenebilir

    • İkimizde çalışmıyorduk

  • Senden bir tane daha var mi 😂😂

  • ahahaha. ne güzel demişsin ya. beleşçi hahaaaaa