Sevgilimin babası her şeyi öğrenmiş şimdi ne yapmalıyım?

Kız arkadaşımın babası bugün ilişkimizi öğrenmiş bir şekilde 1 buçuk yıldır ilişkimiz var. Beni aradı kendini tanıttı ama sert konuşuyordu. Yaşım 22 açıkçası gerildim aile anlayaşından vs belirtti yarın aileni al gel dedi ben de bunun mümkün olmadığını kibarca söyleyip reddeettim. Tamam benim de annem biliyor ama ben şimdi anneme nasıl diyim yrın hoppala gidiyoruz diye... açıkçası cesaret edemedim ve ben okuyorum şu an söz konusu bile değil böyle bir şey. Şimdi kız arkadaşım bana mesaj attı yazıklar olsun arkamda duramadın diye çok üzgümüm ne yapcağımı bilmiyorum elim ayağım titriyor. Sizce bu süreci nasıl yürütmeliyim

Okumaya devam

0 0

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • Abi arkasında duramayacaksan şu an olmayacak sa niye ilişki içindesin anlamıyorum sizin gibiler sevilmeyi haketmiyor umarım kız layigini bulur , adam bir baba olarak bir buçuk sene kızıyla görüştüğü insanın ailesini seni tanımak istemiş senin yaptığın ayıp

    • Doğrudur. Uygun zaman konuşulurdu hoppala hadi gidiyoruz nasıl diyim şöyle bşr bakar annem babam bana

    • Bir buçuk yıldır konuşuyorsun bunu senin demen lazimdu madem anne babandan korkuyorsun niye kızla gorusuyorsun ya neyse senin gibileri sevmesinler zaten

    • 👍

En İyi Kız Görüşü

  • babasıyla gidip konuşunca sizi hemen eblenndirmicekler en azından babasıyla konusu kızın arkasında olduğunu gösterseydin, hem okurken aileleri tanışan nişanlanan çok, kıza ayıp etmişsin

    • Benim için söz konusu değil ailem de daha geçen dedi erken diye

    • tamam ailene söylemeden git kızın babasıyla konuş, evlenmiceksiniz ya ailen bilmese de olur bilseler ne olur sevgilim var diyemez misin

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

5 1
  • Sanki hemen yarın evlenin demiş.
    Adam sadece tanımak istemiş, gerçekten arkasında duramamışsın kızın.

  • Kız haklı tabiki okulun olabilir adam aileni al gel düğün yapalım dememiş sonuçta. Türk aile yapısına göre kızın sevgilisi olmasına falan babaları tam olarak böyle tepki verir ve bunu bana olduğunda anlayabilirsin. En azından adama yarın ailem müsait değil ama dilerseniz hafta sonu gelebiliriz falan gibi bir kaç gün aradan sonra gitmeyi teklif edebilirdin. Sen adamı direkt reddetmissin. Ailen anlayışla karşılardı bence çünkü sadece iki aile tanışması bu ne var ki olur veya olmaz bu sadece basit bir tanışma olabilirdi ama sen kızın arkasında durmayıp yarı yolda birakmissin baya

  • Oglum sen nasıl bi pısırıksın la. Adama gelmiyorum nasıl diye bildin? Sizin ilişki bitti otur agla.

    • Aileme nasıl diyim herkesin kafasımı güzel böyle mi oluyor aynı zaman da çok gerildçm tamam öı konışumadım bile

    • Ailene sevgilim var diyemiyor musun sen aşkını sorgula

  • Babası zaten senin hayır diyeceğini bildiği için öyle demiştir

    • Ama çok saçma değil mi dediği şey... gerçekten bilmiyorum

    • E tabi saçma işte

  • Aynen arkasında durmamışsın

  • Sizin gibi erkeklerden nefret ediyorum kendine güvenmiyorsan ilişki yoluna girme yazık gerçekten anca takılın öyle gezin tozun ne biçim erkeksiniz kıza Umut verme bari şerefisz ailesine küçük düştü yazık acıyorum sana