İlişkiler

Sevgilinin aldattığı nasıl anlaşılır, yardımcı olur musunuz?

Sevgilimin beni aldattığından şüpheleniyorum ama tam da emin olamıyorum. 3 senedir birlikteyiz bu zamana kadar göstermediği huyları ortaya çıkıyor hayretle izliyorum. Peki, sevgilinin aldattığını anlama yöntemleri neler? Ve son olarak aldatan sevgili nasıl pişman edilir? Kızlar ve erkeklerin aldatma belirtileri aynı mı? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Sevgilinin aldattığı nasıl anlaşılır, yardımcı olur musunuz?
2 1

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • Sevgilinin Aldattığını Anlama Yöntemleri Nelerdir? Kız Arkadaşın Aldattığı Nasıl Anlaşılır?

    Aslında bunu anlamak basit. Sevgilini iyi tanıyorsan daha önceki hareketleri ile değiştiğini düşündüğün hareketleri kıyaslayabilirsin. Eğer arada bir fark oluyorsa muhtemelen aldatılıyorsun. Ama yine de gözünle görmeden inanma derim :)

    1- Giyimine, bakımına öncekinden çok fazla özen gösteriyorsa

    Sevgilinin aldattığı nasıl anlaşılır, yardımcı olur musunuz?Yani şöyle düşün eskiden saçına başına özen göstermeyen sevgilin ya da parfüm kullanmayan sevgilin son zamanlarda bunlara dikkat ediyorsa ya seni aldatıyordur ya da aldatmaya meyilleniyordur. Çünkü birçok kişi hayatında yeni olan birine güzel görünmek ister.

    2- Sizin isteklerinize her zamankinden fazla duyarlılık gösteriyorsa

    Sevgilinin aldattığı nasıl anlaşılır, yardımcı olur musunuz?Bunu yapma sebebi içindeki suçluluk duygusunu bastırma ve vicdanını rahatlatmadır. Sizin isteklerinizi her zamankinden daha fazla önemsiyorsa, geçmiş olsun.

    3- Ufacık bir olayda bile kavga çıkarmaya meyilli hale geldiyse

    Sevgilinin aldattığı nasıl anlaşılır, yardımcı olur musunuz?Bunu yapma sebebi de kendine duyduğu utancı, öfkeyi bastırmaktır. En ufacık bir şeyden kavga çıkarıp, kendini rahatlatır. Yani olumsuz duygularını atmak için bahanedir aslında.

    4- Sürekli telefon elinde sosyal medyaya giriyor ya da mesajlaşıyorsa

    Sevgilinin aldattığı nasıl anlaşılır, yardımcı olur musunuz?Yani buluştuğunuzda sürekli telefon ile ilgileniyorsa muhtemelen başkası ile konuşuyordur. Ya da telefon çaldığında yanından gidip gizli gizli bir konuşma yapıyorsa bu da aldatıldığını anlamanın yolları arasındadır.

    5- Sana sürekli hediyeler almaya başladıysa

    Sevgilinin aldattığı nasıl anlaşılır, yardımcı olur musunuz?Sürekli hediye alarak seni sevdiğini düşünebilirsin. Ancak bu tam tersi de olabilir. Yani kendisini özgür hissetmesi ya da suçluluk psikolojisi ile vicdanını rahatlatması için sana hediyeler alıyor olabilir.

    6- Kendini senden çekmeye başladıysa

    Sevgilinin aldattığı nasıl anlaşılır, yardımcı olur musunuz?Yani şöyle düşün, mesela bir yerde yürüyorsunuz kız arkadaşının elini tuttun ve bir anda elini çekti. Ya da öpmek istediğinde yüzünü çevirdi. Bu davranışlar muhtemelen seni kendisinden soğutmak için olacaktır.

    Aldatıldığımızda nasıl bir yol izlemeliyiz?

    • Bu durumda kendinizi sıkmayın, içinize atmayın ağlamak istiyorsanız ağlayın.
    • Telefonda konuşarak ya da mesaj atarak değil yüz yüze konuşun.
    • Öfke kontrolünü sağlayın. Öfke ile karar vermeniz sadece size zarar verecektir.
    • Yemeden içmeden kesilmeden, sağlıklı bir şekilde beslenmeye devam edin.
    • Yas tutmadan olayı kabullenin. Evet kabullenmek zor fakat hayat devam ediyor.
    • Olayı bir nebzede olsa unutmak için, yeni hobiler edinin spor yapın.
    • Her detayı arkadaşlarınıza anlatmamaya çalışın, derdinizi paylaşın ama belli bir sınır çerçevesinde anlatın.
    • Durumu kabullenin, kendi rotanızı yeniden belirleyin.

    Aldatan sevgiliyi pişman etmenin yolları ise hayatına kaldığın yerden devam etmektir. Ne olursa olsun ona ne kadar mutlu olduğunu, onsuz da hayatın güzel olduğunu gösterirsen emin ol bir süre sonra pişman olup sana geri dönmek isteyecektir.

En İyi Kız Görüşleri

  • Bu konuyla ilgili konuştuğunda seni geçiştiriyorsa , ufak birşeye tahammül edemiyorsa , göz göze gelemiyorsa vb. Bence böyle birini pişman etmeye uğraşma bile. İlerde kendisi olur merak etme.
  • Sadece tavırlarıyla emin olamazsınız , belkide sogumuştur sizden eskisi kadar heycan duymuyordur..
    Kanıt görmeden bilemezsiniz. telefonuna bakmak isteyin tedirgin oluyorsa bir ihtimal var.

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

19 17
  • Sana karşı ilgisizse seni takmıyorsa özellikle telefonunu saklıyorsa gözlerini kaçırıyorsa tedirgin oluyorsa vardır bunda bir bit yeniği
  • gözlerinden xd
  • Anlaşılmaz
  • Test etme, gözlemle. Akıllı insan zaten anlar. Şimdi test etmeye kalkarsan bir yanlış bir doğruyu götürür iyi olmaz :)))
  • Aşk dolu cümleler kurmasını sağla ve o konuşurken de gözlerinin içine bak.Aldatan erkek dikkatlice gözlerine bakılınca gözlerini kaçırmaya başlar.Zaman zaman da çaktırmadan onu takip et uzaktan...
  • Ona guvenmiyor musun?
  • şüphe insanı öldürür. ispatın yoksa şüphede etme.
  • Telefonuyla gereğinden fazla ilgiliyse ve gizleme gereği duyuyorsa, eskisine göre ilgisi, alakası azaldıysa şüphelen 🤔
  • teste ne gerek var sevıyorsa senı zaten aldatmaz aldatıyorsada sevmemıstır ama en kesın cozum yatakta bellı olur aldatıp aldatmadıgı...
    • nasıl yatakda belli olur ?

    • performansındanmı:))

    • meta sen bu ısı bılıyosun :))

  • eski bir kız arkadaşım bana sürekli arkadaş çevremden kızlarla ilgili sorular sorardı :) şu kız nasıl sence? hoş kız değil mi ama gibisinden.. bir keresinde bende evet dedim, hoş kız, işte gözleri bazen renk değiştiriyor daha bir farklı oluyor, yürüyüşüde bir değişik falan dedim ki, deyiş o diyiş :) bozuldu hemen :D hehehe
    • tabii amacım onu ters köşeye yatırmaktı, yoksa yapar mıyım hiç öyle bir şey :)

    • kız zaten agzından laf almaya calışmış sende seve seve vermısın bozulur tabi :D

    • hiç acımam ;)

  • eskisinden daha ilgisiz olur. hata bazen sizi takmamayada baslar. bir takip et iyice emin ol eger emin oldun kanıtında warsa cat cat dıye yuzune vur. ıntikam almaya degemz. sadece gormemezlıkden gel o zatne kduurur. ama iiy araştir ve emin olmadan bitirme. bitirdikten sonra kanıt bulursan nrden soylemedın diye pısman olursun
  • Birlikte plan yapamıyor , kaçamak cevaplar veriyor , mesajlara kısa kısa dönüyor ise.. durum şüphelidir.
  • valla sevgilin aşnada vişnede ise birde çok akıllı bir adam ise işin zor cidden bulammasın çünki açık vermezz yakalayamssında ya bu konuyu fazla kucalamicaksın yada güvenin yoksa kafanda soru işareti var ise gerekeni yapıcaksın ilişiğini kesiceksin yani her anlamda 1-0 geride olan sensin bu konuda diyecek başka bişey bulamıyorum :)
    • guvenım var ama merak edıorum ısde tepkısını

    • kurcalama ozaman bence busefer sen onun tepkisini ceker ve güvenini kayberdesin şahsen bana yapsa sevdiğim insan misal o anki psikoloji ve hızlı düşünmeyle direkt yüzüne vururum farkettiğim an demekki sen yapıyosun ve bendende bekliyosun gibilerinden! :)))

  • Her erkek yakalanıncaya kadar masumdur. Eminsen ve yakalayamıyorsan kendin suni bir ortam oluştur.
  • Telefonunu ele geçir..
    • telefon konusunda erkekler kurnazdır bısey bulamaz bence...

    • telefon temiz

  • Hissediyorsan gerçektir. sewen hisseder
  • Kızları anlamak zor ama içine bir his düşüyorsa bırak gitsin
  • Ya çok ilgili olur ya da çok ilgisiz eskiye göre
  • takip ederek anlayabilirsin en uygun yöntem bu diğer türlü hep kandırılırsın
  • telini ele geçir , mail adresine bak , takip et
  • Benim de bi arkadaşım bunu denemek için faceden sahte hesap açıp sevgilisini eklemişti. Tabi sevgilisi hemen atlamıştı daha sonra bu olay ortaya çıkınca üste çıkıp ayrılmıştı. Bence kalkma böyle oyunlara %80i düşüyo bu oyuna sonra zedelenen ilişkiniz oluyo..
    • bu oyuna düşen insanla ne yapayım ben o zaman bunu ogrenmek lazım

    • E o bu oyuna düşcek elbette ve sen de ayrılmak zorunda kalcaksın.. Dene o zaman tatlım belki de günahını alıyoruzdur.

    • ona guvenıorum bu konuda o yuzden merak edıorum guvendıgım kadar varmıymış dıe

    • Hepsini Göster
  • sana aşırı bi ilgi gösteriyor gibiyse çakma diye yapıyor olabilir
    • o ztn hep ılgılı o konuda guvensızlıgım yok ztn cok guvendıgım ıcın yapıcam

    • en iyi yol gözlerine bak seni sevdiğini sölemesini iste söylerken gözleri sola bakarsa gerçegi sağa bakarsa yalan söyler kesin çözüm

    • hadi ya :D yapcam bunu . nerden bılıon emınsın dımı bak saga bakarsa tokadı yapıştırcam ona göre

    • Hepsini Göster
  • Daha önce sergilemediği hareketleri var diyorsun şüpheye düşüyorsan sezgilerine kulak ver derim
  • Ben anlamıştım ama burdan yazamam.
  • İtici soğuk davranış
  • Yalancının ebesine atlasinlar mı de
  • Eski konuları gün yüzüne çıkarıp kavga çıkarmak tersliyorsa mesajlara cevaplar gecikiyor acıklama. bile yapmıyorsa benim başıma geldi dört sene önceki olaydan kavga çıkardı sonrada boktan bir olaydan ayrıldık meğerse başkası varmış
  • Belli eder ya suphelenirsin illa ki
  • mesela ben sevgilimin tanımadığı bilmediği bi numaradan ona mesaj attım oda benim sevgilim var bi daha mesaj atma falan dedi ama eğer konuşursa buluşursa aldatıyodur veya takip et uzak tan gerçi telefon dan da anlayabilirsin mesajlarına bak
  • Normale göre bir anda daha anlayışlı olur ama saçma sebeplerden de kavga çıkar en önemlisi senin yanında asla o telefon ortada yoktur aniden telefonu bir iş için iste tepkiye göre anlarsın zaten karıştırma bile
  • Aldatan kişi değişir. Çünkü artık sizi kaybetme korkusu ortadan kaybolur. Cepte zaten 1 tane var mantığıyla yaşarlar. İyi günler:))
  • eğer bir insanın karakteri yoksa utanması yoksa sen ne yaparsan yap onu aldattağınıa pişman edemezsin
  • Belki sadece ilişkiniz onu bunalttı. Başka biri olduğundan değil de nefes almak için davranış değişikliğine gitmiş olabilir
  • Erkek arkadaşının yanına bi kız arkadaşını gönder .( erkek arkadaşın bu kızı önceden tanımıyor olsun) Erkek arkadaşına asılsın, eğer erkek arkadaşın onu terslemezse o çocuk yaramaz...
  • Buluşmak istediğin bir gün eger hayir deyip sacma bir neden soylerse takip edip suc üstü yapmaya calis eger le birsey varsa telefonua bakmana tepkisi ne ona bak