Sitede yeniyim. Bir insan bunu neden yapar?

Tecrübesi olan paylaşabilir mi?

Burdan tanıştık. Normal sohbetti. Instagram adresimi aldi, sana orada yazacagim dedi. Sonra burada ki gecmis mesajları silmemi istedi. Bende sildim. Siler silmez, nayir nolamaz boyle bor hesap yok... instadan da yazmadi tabi... Sohbetimizde eglenceliydi

Burası boyle bir yer mi? Bunu yapmakta ki amaç ne olabilir arkadaşlar? Üzüldüm acikcasi

Okumaya devam

0 0

En İyi Kız Görüşü

  • Herkese hemen güvenme her süre herkes böyle sayılır oldu

    • Haklisiniz. Ama ne yapabilir ki beni gorupte, instagram zaten herkese acik profil... olumsuz bir sohbette yoktu. Icime oturdu biraz

    • Belki hakkında hayırlısı değil ya da verilmiş sadakan var bilemeyiz sonradan pişmanlık fayda etmez yolun başında bitmişse vardır bunda bir hikmet

    • Tabi ki oyle.. nasip diyelim o zmn. Tesekkur ederim hanimefendi 😇

    • Hepsini Göster

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

1 2
  • Knk burdakilerin cogu kiz gibi gorunen erkek erkek gibi gorunenlerin cogu kiz cok garib bi mecra takma o yuzden

    • Valla dostum, kiz gibi gorunen erkek olsa benim instami ne yapacak. Profil resmi bile yok. Burdaki mesaj gecmisini neden sildirio. Valla anlamadim. Uzuldum ama, hatta dedim hep okuyorum sende ortadan kaybolanlardanmisin diye? Yok, bana guven dedi, şen şakrakti

    • Aman salla alıs bunlara

    • Tamam alisayim, hasretin esiri hanimefendi😇

  • Ciddiye alma fazla burayi da buradakileri de. Garip olmus. Biri pisman olmus biselere belli

    • Alisacagim sanirim ama nedenini anlamiyorum. Hic bir olumsuzluk yok. Konusmayalim dese, rahatsiz etmeyecegim.. sen sakrak sohbet. Gecmisi neden sildirio onu da anlamadım 🤔

    • Capsizdir boş ver

  • Daha toysun ben neleri gördüm 10 yıldır...

    • Anlam veremedim. Sen alistigin icin normal gelio sanirim sana😀 insana koyuyor ama bisey yokken boyle olmasi