İlişkiler

Sizce evli erkekler neden, başkasına ilgi duyar?

Aynı iş ortamında çalıştığım abi gibi gördüğüm birinin bana daha sonra aşık olduğunu öğrendim. (Benden yaşça da büyüktü..) Eşiyle evimize dahi gelmişti kaç kez.. Tabii ki öğrenince işi bıraktım, ama o beni telefonla arayıp tehdit etti. Tabii ben bunlara boyun eğmedim asla. Ve hattımı değiştirdim. Ne yaptı sonra? Takip etmeye başladı.. Ara sıra yine çıkıyor karşıma ama gelip birşey diyemiyor. Diyeceğim o ki hemcinslerim; sizlerde böyle bir durumda asla tehditlere boyun eğmeyin.
0 0

En İyi Kız Görüşleri

  • Terbiyesize bak sen kızının arkadaşını rahatsız ediyor bir de yaşından başından utan be adam yüzüne tükürmeli böylelerinin.Ailene anlat durumu seni bu şekilde rahatsız etmeye hakkı yok.Ailenle tanışıyor diye çekinmemelisin rezil olmayı hak eden bir şahsiyet fikrimce.Başından sonuna anlat ailene işten ayrılma sebebini, numaranı değiştirme sebebini vs ailen destek olacak ve bir çaresini bulacaktır.
    • Ailem zaten destek olur canım ama düşünsene babam öğrendiğinde ne kadar üzülecek.. Ya başını belaya sokarsa.. Benim tek gizli tutma sebebim babam sadece babam

    • Daha sonra babana soylemedıgın ıcın pısman olabılecegın durumlar gelmez ıns basına

    • Ya sana zarar vermeye kalkarsa ve baban bunu bu durumda öğrenirse herkes daha çok üzülmez mi? Senin tercihin tabi ama bence iyice düşün otur ve babanla karşılıklı mantıklı bir konuşma yap.Baban için bu kadar endişeleniyorsan da annene izah et durumu annen bir yol bulacaktır bu durum için.Şakaya gelmez seni takıntı yapmış durumda Allah korusun seni kaçırma girişiminde falan bulunursa : /

  • Onu yapacak adam bana anasının karnından daha doğmadı erkek merkek dinlemezdim tehditlerinide asıl ben onu tehdit etmekle kalmaz ailesine varana kadar zarar verirdim kim oluyormuşda beni tehdit ediyormuş.Komik geliyor bana böyle şeyler çok güzel tepki vermişsin gerekirse şikayet edersin olur biter.
    • Ailesine zarar verilir, gidip söylenir de ailesinin suçu yok ki..

    • Senin ne suçun varda ileri hayatını sana zindan etmeye çalışıp moralini bozmaya çalışıyor onunda buna hakkı yok ona bakarsan canım.

    • Yok canım bana hiçbir şekilde zarar veremez. Evli adam nereye kadar böyle takip edebilir ki. Bir ara psikolojim bozulmuştu evet korkudan.. Ama bu aralar iyiyim şükür...

    • Hepsini Göster

En İyi Erkek Görüşleri

  • evde karısı vermiyordur isteyincede karısının ya başı ağrıyordu ya da kıçı sende onu yüz verince yanlış anlamıştır nerdesin sen istanbul'daysan onun yerini söylede hadım edelim böylece kadınlara ilgi duymaz bacısı gibi görür tüm kadınları.
    • Bir insan şerefsizse ne yapsan boş ..

  • Savcılık diye bişey var bilmiyorsun sanırım...

    Neyse.. Öff. Sıkıldım.
    • Var tabii ki. Bayan olsaydınız anlardınız beni az da olsa. Ailece tanışıklık olunca, kızıyla sınıf arkadaşı olunca ve aileni de üzmek istemiyorsan.. Savcılık olsa da fayda etmiyor.

    • Aileni üzmek de nemek ya? "O kadar kuyruk salladım, şimdi ortaya çıkmasın.." mı diyorsun yani? Elle taciz etti desen tamam 3 ay içerden çıkamaz o... Böyleleri her yerde var. Aman ben sessiz kalayım, pısayum, susayım dersen belki sen paçayı sıyırırsın da kızın pek o kadar şanslı olmayabilir ilerde...

    • Sizin başınızda olmadığı için yazmak basit geliyor. Ayrıca ben asla farklı bir amaçla zaten yanaşmadım, bu mümkün dahi değil. Öyle birşey yapmış olsaydım, ne işten çıkardım ne de hattımı değiştirirdim. 45 yaşından büyük bir adama neden kuyruk sallayayım ki? Kaldı ki benim hayatımda ileriye dönük düşündüğüm zaten biri var.

    • Hepsini Göster

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

14 24
  • Açgözlülükten olabilir , mutsuz olduğu eksik olan birşeyler olduğu için hayatında olabilir ... erkekler daha iyi bilir kanımca ...
    • Ya da ... oldukları için..

  • İnsanlar sevmek zorunda . .
    • Evliyse hayır.

    • Bu bir dürtüdür. Karşı koyamayanlar senin örnekte olduğu gibidir işte.

  • Tavrınızdan dolayı sizi tebrik ediyorum .

    Neden aramaya gerek yok , hiçbir şey ile yetinmeyen açgözlü insanlar için olağan bir durum .
    • Teşekkür ederim yorumunuz için...

    • Rica ederim .

  • Pislikler, aç köpekler

    • Evet belki birilerinin de başında aynı şey vardır diye anlatmak istedim.. Belki ders alan biri olur diye.. Kimse yanlışa düşmesin isterim..

    • Ben seni taktir ettim.Sana lafım yok.İyi de etmişsin.Bu pis adamların hepsi aynı.

    • Teşekkürler canım.. Yaptıklarımı aynen anlattım ama, yukarıda birisi inanmak istememiş herhalde.

    • Hepsini Göster
  • heyecan falan herhalde
  • en iyisini yapmışsın, tavrından dolayı seni tebrik ederim ancak polise gitmeli, savcılığa şikayet etmeliydin.. o adama da gelince, ne yazık ki böyle insan çok var. elindekiyle yetinmiyor, gözü dışarda. amaçları ise sadece cinsellik, böylelerinden tamamen uzak durmak gerekir..
    • Evet kesinlikle cinselliktir. Biraz utanma olsa.. kendinden utanması gerekir.

  • İyi yapmışsın
    • teşekkürler..

  • adam 1 sene evinden cıkmaz hapse düsse 2. gün kuyu kazar kacar.. aynen bu..
  • Polise git:s Evinde mutlu değildir ya da heyecan arıyodur
    • Evinde mutlu olup olmaması benim problemim değil. Heyecanı bende arayamaz...

  • Dengesizmiş :) Görende tüm bayanlar onun olmak istiyor sanır
    • Genç değil ki.

    • bende genç demedim ki :D dengesiz dedim ne istediğini bilmiyor.

  • sen neden işi bırakıyorsun böyle şeyler kariyerine zarar vermemeli. yazık olmuş.
    • Haklısın ama öyle bir iş ortamında nasıl dayanabilirsin ki?

  • kadınlar biraz kendilerinde aramalı sebebi evlendikten sonra kilo alıp fil gibi oluyorlar özellikle türk kadınları sonra neden rus diyosunuz diyip durmayın.
    • Evet özellikle çocuk olduktan sonra değil mi?

  • Gel de evlen. Kime güven duyacağız artık?
    • Hiç kimseye. Bu zamanda yaşlıymış, akrabaymış demeyeceksin. O yüzden evlenmekte her geçen gün zorlaşıyor.

  • monotonluk ve heyecan arayışı
  • Çok normal bir durum.
    • O zaman kimse evlenmesin normal birşeyse bu.

    • Bunu okuyanlar nasıl anladı bilmiyorumda,ben aklınıza ilk gelen şeyi yazmadım.Demek istediğim türk erkeğinin geneli aç.Sevdiği kıza ilgi gösterince onlarında hemen kesin onları seveceğini zannediyolar.Hiç bir zaman kendilerini yetersiz bulmuyolar.Senin yapacağın şeyi söylim onu korkut seni savcılığa veririm taciz etti diye.Direk mahkeme senin yanında olur.Cezaevindeyken çok adam görüyodum bu tür durumlardan ceza alanları.

  • kendisi haydar dümene, eşi ise güzin ablaya havale edilmesi gereken şahıstır. ayrıca doyumsuz şerefsizdir diyecek kelime bulamıyorum
  • polis e şikayet etmelisin rahatsız ettiği için
    • En sonunda öyle olacak sanırım..

  • şerefleri hakkında çok iyi şeyler düşünmediğim erkek türü!
    • aynen ..

  • ya aslında hep erkeklerde suç buluyolarda çoğu kadın evlendikten sonra bakımnı falan sallıyo yani asıl evlendikten sonra bakımlı olucaksın ki eşin sağa sola bakamasın snden başkasını gözü görmesin .suçluluk % 50 yani .
    • Benim bahsettiğim adam 45 yaş üstü. Eşinin nasıl olmasını bekleyebilirsin ki.. Bilirsin ki Türk kadınları evlendi mi çoğu salıveriyor kendini

    • ya ben anlamamda o yaşlardan bahsediyosan kadın yıpranmış zaten çocuk yetiştirmekten sanırım adamda cinsel dürtüleri doğrultusunda yapıyo böyle bişeyi ki çok aptalca.bu konuda kesinlikle kadınlar haklı.o çocukları yetiştirmek o kadar kolaymı. ayıp yani ayıp . :@

    • aynen, işte böyle, çocuklar olur, kadınlar çileyi çeker. Erkek başka ... peşinde.

    • Hepsini Göster
  • Evlilik bir süre sonra aşkı köreltir. Evli insanlarısa bunu başkalarında aramaya başlarlar. Erkeklerse hormonal yapılarından dolayı bu arayışa çok daha fazla yönelir.
  • tehtit varsa şikayetci ol git polise karısı varken niye asılıyor sana gerci şu dönemlerde kızlarımız hep bakıyorum çevremde evli erkekler çıkıyorlar hata yapıyorlar sanki bir gelecek olcakmış gibi evliler takılan insanlara anlam veremiyorum bir türlü dışarıda milyonlarca bekar birileri varken
    • Evet ama ben evlilerle takılacak biri değilim. Öyle birşey yaparsam ki -yapmam Allah korusun, kendim dahil ailemden utanırım, yüzlerine bakamam.

    • helal sana bu devirde inanki evli erkekler sanki moda olmuş babam emlak işi yapıyoruz çevremde bir sürü sekreter var hep evliler takılıyor milyonlarca dışarda bekar var

    • Haklısın, genç ve bekarları varken.. Neden evlilerle takılırlar anlamam, onlar daha zengin oluyorlar demek ki.

    • Hepsini Göster
  • Yeni arayışlara girmek isteyebilirler belki...
  • vallah devamlı seni yoldan çıkarman gerek milletin değil anlayana :) o zaman hiç bir kıza bakmaz :D
  • abın yokmu soyle agzını burnunu dagıtsın
    • Abim yok maalesef..

    • sen bana adresını versene bu adamın ellerım kasınıyorda

    • Teşekkür ederim yorumun için ama ne diyebilirim ki..

  • evliler sapııtıyorrr..
    • aynen o yüzden bu zamanda özellikle evliymiş, yaşlıymış demeyeceksin..

  • Ne diyerek tehdit ediyor ayrıca karısına sıkayette bulun
    • Bana olan duygularıyla tehdit ediyor. Eşine söylemekle.. Yapacağını zannetmiyorum zaten hala da öyle.. Klasik erkek tavırları bilirsin.. Boş tenekeden çok ses çıkar.

    • Karısına soyle işte o yapacagından degıl senı rahatsız etmek ıcın soyluyor acıkca belli.Sen soyledıgınde zaten eteklerı tutusur ne karısının nede sızlerın yuzune bakabılır rezıl olur saklama yanı

    • Eşime söylerim diye tehdit etmişti ama bu hiç inandırıcı değildi. Ya zaten benide ilgilendirmiyor, o kendilerinin problemi. Şuanda hiçbir şekilde konuşmuyorum. Ara sıra karşıma çıkıyor o kadar. Hattımı filan çoktan değiştirdim ben

  • ya eşinden beklediği ilgiyi göremiyor, yada aldatmaya meyilli..
    • Yaşı olmuş 45 üstü.

    • tanıdık birinden bahsediyoruz herhalde?

    • Evet.. bu adam benim sınıf arkadaşımın babası. Çalışırken öğrenmiştik bunu

    • Hepsini Göster
  • bu karakterdeki erkek olsun kadın olsun herkimse evlenmemli.yazık karısına,kocasına
  • Madem öyle yapıcakmış niye evlenmiş gerizekalı .
    • Aynı iş ortamında çalışırken tanıştık onunla ve benim sınıf arkadaşım onun kızı çıktı. Yaşı bayağı bir büyük anlayacağınız..

    • yuhhh diyorum .

  • vay şerefsiz

    adi insan
  • tehdıt eden kısıye baglı bence sen ucuz ınsana denk gelmısın dır
  • Erişememiş o nedenle kıymetlisin

    bir sevişeydi geçerdi arzusu
  • kendilerine heyecan aradıklarından olabilir, evde mutlu olamadıklarından olabilir, cinsel hayatı berbattır.. bu eksiklikleri dışarıda aramak isteyebilir. bu benim öngörüm..
    • Yanlış kişilerde aramak yerine, keşke eşleriyle olan ilişkilerini düzeltseler..

    • aslında bunun büyük bir imtiyaz olduğunun farkına varabilseler, tam süper olur :)

    • Keşke ama yok.

    • Hepsini Göster
  • çok normal evlenmek için tutku gerekir..eğer tutku yoksa her erkeğin doğasında vardr..illaki 2. bir kadına bakar ama seni sevmeyeceği anlamına gelmez..erkekler iştee..ne demiş yazarımız erkeleri anlamak için hamamböceğini takip edeceksin denemeni tavsiye ederim..aşık olmak evliliği düşünmek erkeklerin fikirleri düşünmek bunlar saçma şeyler önemli olan zekanı çalıştırıp neyin nasıl olacağını senin yönetmen..sana tavsiyem..bu birazda senin elinde onun başka kadınlara bakıp bakmaması..:))
    • Konu içeriğini okumadın sanırım, bir yanlış anlaşılma var sanki?

  • yedek oyuncu fena olmaz diye
  • Evde umduğunu bulamamış sağa sola bulaşıyor.
  • bence seni kullanıp atıcaktır .
    • Ben onun kızı ile aynı yaştayım.

    • insanın gözü dönmüşse torununun yaşında ol farketmez

    • Çok haklısın

    • Hepsini Göster
  • fantezi için