Tipsiz olduğum için böyle oluyor değil mi?

Kızlar elin yakışıklı berkecanina koşa koşa gider şap berkecan şup berkecan yalap şalap der. Ben birine aşık olsam üçün birini alırım kime teklif etsem sen kimsin be hoduk aynadan haberin yok mu el aynası vereyim kullan gottumun ikizi der reddeder beni kendine mi layık gördün diyip hayata küser topukları kıçına vura vura vura kaçar anca olbot bor gon sononde olor diye nasihat verir oysa ki bu yaptıkları trilyon kazanan birinin asgari ücretliyi teselli etmesi gibidir çünkü çirkinim boyum kısa diye beni kimse sevmez. Tipsizim diye böyle oluyor değil mi?
0 1

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • Bir kızla konuşurken önce kendi kişiliğini karakterini sevdir. Onun hoşlanacağı şeyleri yap. Nazik ol düşünceli ol iltifatlar et. Hemen seni seviyorum aşığıma bağlama olayı. İlgilen ama gerçekten ilgilen. Zamana bırak. Aslında kızlar her ne kadar yakışıklı olsun vs dese de erkeğin karakteri davranışı değer verişi ilgilenişi daha çok etkiler. Erkekler başta kadınların görünüşüne aşık olur sonra karakterini sever. Kadınlar erkeğin önce karakterine aşık olur sonra gözüne yakışıklı güzel gelmeye başlar. Zeka, karakter bir erkeği yakışıklı yapan şeyler bence. Karakteri olmayan, yakışıklı ama boş insanı tercih etmem. Eğlenebileceğim zeki karakterini sevdiğim erkek tercihimdir. Böyle olmaya çalış bence

    • Yav he he

    • Ne he he

    • şu an bir sevgilim var ve tam olarak böyle oldu. Tipini beğenmemiştim aslında aklımda sevgili olmak gibi bi düşüncem yoktu. Kişiliği vs hoşuma gitti. Bana davranışı değer verişi hoşuma gitti. şu an beraberiz.

    • Hepsini Göster

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2 4
  • Beyin göçmüş senin. Sen bir kız olsan kendine bakar mısın bu kafayla? Tedaviye ihtiyacın var.

  • Tabi ondan baska neden olcak bi de seni mi sececeklerdi mal mi onlar su tipe bak kendine sifatina bakmadan guzel bi kiza bakmayi iyi biliyosun ama demi sıfatül esgaline tukurdugum

    • Reis sakin hahahaha güldürdün beni😃😃😃😃

    • @GizemliStalker la simdide boyle tipler turedi hergun ayni soruyu soruyolar ya da baska bi konuda ayni bu sekilde karsi taraf sundan bundan beni sevmiyor tarzinda abuk subuk triplere giriyorlar , kimisi troll tabi kimisi delbsirf laf olsun diye yaziyor kimisi de bu dingil gibi cidden ozguvensiz... moral veriyoruz iyiye telkin etmeye calisiyoruz halen daha diretiyorlar laftan anlamiyorlar bende yildim gayri artik boyle davrancam kafasini kopardimin mahlukatlari ya

  • hayır çenen olmadığı için

  • valla benim sevdiğim çocuk da çok tipsiz. ama bayağı yani. ama boyu uzun knk

    • Boydan kurtarmış kisa olsa bakmazdın

  • Kardeşim şahsen ben 1.86 boyunda yakışıklı bir esmerim vücudum da iyi. Bugüne kadar kızlarla kurduğum iletişimin deneyimi olarak söyleyebilirim ki kızlar genelde dış görünüşe bayaa önem verir bakma karakter dediklerine dış görünüş baya önemli bence sen de burak bu işleri.

  • Sende bu kafa olduktan sonra istersen İngiltere Prensi ol evde kalırsın hacım

    • Aynı kafaydım, 5 kişiye (ayrı zamanlarda tabi, baya ayrı) teklif edip reddedildiğim hatta kızların ağlamasına tanık olduğum oldu, biraz zaman sonra o 5 ini de sevgili olup kendi evlerinde zevkten ağlatarak becerdim :))

    • @atınıgezdirenkovboy ne yani şimdi bu marifet mi ? İğrençsiniz. Bir de normal bir şeymiş gibi anlatman yok mu. Tiksiniyorum varya artık sizin gibiler yüzünden tiksiniyorum bu dünyadan. Yaşanacak bir halde değil artık 😐😑