Üniversite hocasına aşık olanınız var mı?

Bu yıl ilk yılım bi hoca var ilk gördüğümden beri aşığım ona, sadece onun dersine çalışıyorum😅
Geçen Instagramdan bir şey sordum böyle bir mesaj yazdı yeşil ışık yandı mı bana sizce?
Üniversite hocasına aşık olanınız var mı?
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4 2
  • Yeşl ışık yakmamış. Olayı fark etmiş. Ben de lisede aşıktım o da bana aşıktı. Sevgili olduk filan. Heves bunlar unutcaksın sen de 2 seneye
    • Unutmak istemiyorum🥲

    • Unutcaksın öyle bi unutursun kiii. Evlilik hayalleri filan kuruyordum. Şimdi düşününce hiç bişi hissetmiyorum. İçimde sıfır duygu. Düşünsene o aşık halimle evlenmişim mesela hep öyle sürecek zannederek ama 2 sene sonra kayınçom olarak görmeye başlamışım 😅 İyi ki öyle bişi olmamış yani. Beklemek iyidir

    • Evlilik hayali kurmuyorum kız arkadaşım var zaten ama ilgimi çekiyor adam bilmiyorum

    • Hepsini Göster
  • Üniversite hocası da mesaj atıp ilgini fark ettim yazıyorsa aranıyordur zaten yolludıur
    • Yok ya iyi niyetli biri

    • Hocan erkekmiş sanırım ne konuştunuz peki

    • Ne erkek ama🥰😹

    • Hepsini Göster
  • üniversitede hoca olan biri bu yazım hatalarını yapıyor olamaz. Emın misin hoca olduğuna
    • Ahah öğretim elemanı

    • Çok fırın ekmek yemeli. E konuşmanın sonu noldu sen onu söyle

    • Bu arada mesajı silip tekrar doğrusunu yazdı seni duydu demekki😂

    • Hepsini Göster
  • evet yeşil ışık yanmış.
    • Öyle mi dersin🥳

  • Hakikatten ilgini fark ettim açık olmuş biraz yani inşallah iyiye gider.
    `Rica etsem sende soruma bakar mısın?🧚‍♀️'
    • Umarımm🥳

  • Konu neydi acaba. Bu ilk mesajdan önceki mesaj neydi. Açıklama yap derken ne demek istedi
    • Ya bu hoca erkek nişanlı ben de sürekli evli misiniz diye soruyorum öyle bir konuşma geçti işte