Yanlıslıkla Herkese Kalpli Öpücük Yolluyorum, Nasıl Kurtulurum Bu Huydan?

2 önceki kız yüzunden alıştım bu lanet emojiye. Atmasaydım kızıyordu.
Erkeklere bile yanlışlıkla atıyorum. Karıya kıza yaşlıya, gence, herkese gönderiyorum. Hem de 4 tane.
Bu aliskanliktan nasıl kurtulurum. Emoji yoketme özelliği var mı telefonda
Güncellemeler:
3 ay
2 önceki kız demisim. 2 yıl önceki olacaktı. Şimdi millette kızları sıralamıs diye yanlıs anlayacak
3 ay
Gülücük yerine onu tıkliyorum işte. Durup dururken değil yani
2 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

21 4
  • Göndermemek bu kadar zor değil ki
  • Dayak ye
  • Hem de 4 tane 😄😄
    • Sözde gülücük atıyorum😀😀😀

    • Emojileri ilk açınca son kullanılan emojiler çıkıyor ya, ordan o lanet emojiyi kaldırmak için en çok kullandığın emojilerin hepsine o emoji ordan kalkana kadar tıkla, elin çarpmasın

  • 😂😂😂 emojileri doğru kullanmak bir sanattır herkes beceremez 🤷🏻‍♀️😘
    • Gülücük yerine atıyorum yanlış

  • Çok tehlikeli bir imc o kurtul ondan :)
    • 😀😀😀

  • Dayak yer duzelirsin
  • Aramıza hos geldin kurtulamazsın 😘😘😘
    • 😀😀😀😀

  • Emojinin posterini duvara yapıştır ve hergün ona yumruk at😂😂
    • 😀😀😀😀

  • Yanlışlıkla diyorsun sonra nasıl kurtulurum bu huydan diyorsun tezatlık var. Kimse sürekli yanlışlıkla böyle bi şey yapmaz.
    • Gülücük yerine onu yolluyorum

  • Belki ilgiye ihtiyacın vardır
  • Sondan sil en başa gülücük emojisi köy.
    • Bırak yani*

    • Öyle yapacağim. Ayar çekecegim

  • Abi karı kızı bilmem de dikkat et erkekler dövmesin :D tehlikede olursan bana haber ver halledelim ehehehe
    • Tamamdır😀😀😀

    • 💖

  • Hahahahahha ben emoje atmayı severim beni rahatsız etmezdi ya boşver 😂
  • Komik bi durummuş😂
  • erkeklerin o tür emoji kullanması çok itici bana göre
    • Zorlamayla alıskanlık oldu.

    • bunun zorlaması mı olur :) ben bile emoji sevmem tıklamazsın olur biter yani

    • Sana zorla göndertseler anlardın.

    • Hepsini Göster
  • Son kullanılanlardan yok et başka başka emojiler at o kaybolsun emojileri son kullanılanlardan seç
  • Ne olcak ya alt tarafı emoji bişey olmazz. Ama erkeklere atman pek mantıklı gelmedi dayak yeme de
    • 😀😀😀😀 Sözde gülücük atıyorum.

  • bnde yoluuyorm bi sey olmz
  • Seni alıştıranı adliyeye havale et derim :))
    • Valla gülücük yerine atıyorum bazen

  • Direk emoji kullanma
  • Ortalık malı
  • Sesli mesaj atmaya başla böylece elin yanlislikla gitmez
  • En sondaki emojilerdeyse başka emojileri bas gözükmesin gormedikce atmakta istemezsin
  • son kullanan emojilerini duzenle sadece oradan kullan 😘😘😘😘😘

    🤪🤪🤪🤪
    • Yapayım evet

  • Yazmadan önce kontrol etmeyi beceremiyorsan kullanma bence telefon sen kardeşim