Yarin vereyim dedim diye tavir yapıyor , neden?

Bir eşyası bende kaldı sevgilimin aciliyeti yok. Cars Pers akşamı yanına gittim zaten. Bugün gelecek misin birakmaya diyince alışveriş yapmam lazım evde bişey yok falan dedim. Yarın gelirsen dersim bölünür ders calisicam dedi tavırla. Ee bugün gelsemde bölünür dedim aksam oldu bölündü zaten dedi. Tavırlı tavırlı konuştu alt tarafı yurdun kapısından verip gideceğim. Anlayış göster biraz dedim anlayış gösteriyorum kapatıyorum ben dedi kapattı.

Güncellemeler:
5 ay
Guncel
0 0

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2 2
  • Zor tip Allah yardımcın olsun

    • Ah ah

  • Birak trip yapsin

    • Derdimi anlatsam anlamayacak kavga cikacak, sussam ne olacak bilmiyorum yanlış yaptım demeyecek. Üstüne daha fazla tavır yapacak

  • bu kızın tahammülü kalmamış bence ya da tripkolik bi insan

    • Tahammülü kalmasa dahi ayıp değil mi sebebini demişim evde bişey yok alışveriş yapmam lazım. 2 aksamdir zaten görüşüyoruz o Avrupa yakasında ben Anadolu yoruluyorum arabayla da gitsem

    • ayıp zaten, anlayışla karşılaması lazımdı. yapıcak bir şey yok sal gitsin

    • Bütün keyfim kaçtı moralim bozuldu birde tavır yapıyor telefonu kapatıyor ya. Onun herşeyi önemli benim mi önemsiz anlamıyorum, bunda bile tavır yapıyorsa ne yani bu. O kadar tuhafıma ve bencilliğine gittiki aklım. Şimdi gidip derdimi anlatsam haksız çıkacağım kavga cikacak

    • Hepsini Göster
  • Kombin falan yapmıştır belki hazırlanmıştır senin için sshsdj

    • Ya yok kapıdan vereceğim yurdun kapisindan, suslenmeyecek yani alt tarafı eşyasını vereceğim o kadar. Yarın bırakırsam dersi bölünürmüs ee bende insanım evde gram bişey kalmadı zaten 2 aksamdir gidiyorum ona bulusuyoruz

    • Kafayı yemiş

    • Napayim ben derdimi anlatsam kavga cikacak. Sussam moralim bozuldu keyfim kaçtı, hicbisey yazmasam yanlış yaptım demeyecek napacagim bilmiyorum

    • Hepsini Göster