Yeniden ayni kişiye aşık oluyorum?

Bir kız var gecmisimizde birbirimizden hoslandik ama acilamadik sonra baya olaylar girdi araya uzaklastık pandemi oldu vesaire vesaire gecenlerde ortamimiz birlesti ve gözlerine uzun uzun baktıkca birazcık sohbet edince tekrar asık oldum sanirim icimde ki hisleri tarif edemiyorum ama guzel ve aci dolu hissettiriyo ne yapmaliyim bilmiyorum birisine de anlatamiyorum kendimi canım gibi hissediyorum muhtemelen birdaha bulusamayiz biraz yardimci olun birseyler diyin

0 1

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • Açılmaya çekinen erkekler napiyosa onu yap o zaman (iletişim kurmaya çalışmak muhabbet açmak normal davranıp iletişimi koparmamak vakti gelince geliştikçe zaten sasirtmicak duruma gelince söylemek)

    • Ona karsi tüm kalkanlarim kalkiyo savunmasizim nasil davranicagimi bilmiyorum ve birdaha nasil bulusuruz bilinmiyo arkadaslarimi bulastirmak istemiyorum cok üzülücem cünkü tekrardan benden hoslanicagini sanmam

    • Çok umutsuzsun, kızın hayatında bir yoksa tam vakti yeni de karsilasmissiniz tek başına ulaşma sansin yoksa mutlaka birilerinden yardım alman gerekcek en güvendiğin kişiden sormasını isteyebilirsin, numarası falan yoksa bı şekilde ulaşıp şansını denersin en azından

    • ortak arkadasimiz var ama kiz cok git geller de musait olamiyor mu bana mi vakti yok anlamiyorum

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2 4
  • Duygularınızı açın yine.

    • Bu sefer böyle olmaz ne sacmaliyosun bunca seneden sonra der o zaman ben ona acilmadim diye baskasiyla cikti

  • Açıl kanka

    • 2 yıl sonra tekrar karsilastik ve acilmam aptalca olur

    • Neden aptalca olsun, farkında olmadan hislerine aptalca diyorsun şu an. Sadece hissettiklerini eksiksiz bir yolla onunla paylaşacaksın.

    • bende cok istiyorum açılmayi ama suana kadar gordugun tum imkansiz asklari unut benim olayim cok baska birdaha bulusur muyuz bilmiyorum isticegini de sanmam ama cok istiyorum görmeyi icimi dökmeyi napicam ya offf

    • Hepsini Göster
  • Yaz açıl hacı

    • Kanka 2 yıl sonra karsılastık ortamda hoslanıyordum ondan falan dedi direkt gidip senden hoslaniyorum seviyorum diyemem canım gibi gozukurum

    • Söyle ne varki. Mutlu olacağını düşünüyorsan kaçırma bu fırsatı

  • Olun

  • Bir şekilde iletişime geç Sosyal medyadan filan dök içini

    • Olmaz ki öyle numarasi falan var ama tekrar acilamam ona 2 sene sonra ayni ortamda denk geldik oturduk falan gecmisi konustuk ben ona acilmadim o da benden hoslaniyormus ama eskiden yani 2 sene olmus simdi ne yapicam bilmiyorum tekrar bulusmak istiyorum

  • Ne güzel

    • degill