Denemeler kötü olduğu için moralim bozuluyo ders çalışamıyorum yapamayacağım diyorum hep kendime?

üniverste sınavına 4 ay var. Yks ye 2. girişim olucak. ama tyt netlerim berbat 30 civarlarında. zaman varken ayt ye başladım. ya bi türlü yapamıyorum, yapamadığım zaman moralim bozuluyo ders çalışmam lazim biliyorum ama kime danışsam ders çalış yaparsın diyo. moral vermek yerine, bazıları moralimi bozuyo. neti yüksek arkadaşlarım yetismez yapamazsın diyo.4 ay var en az 2 kitap bitirmen lazim diyenler var. a*k ne istah var ne bi tebessum. sımav maratonu insani psikolojik olarak cok bozuyo. bazen uzaklara dalıyorum diyorumki kendime bırak calisma en fazla yapacagın net 50-55 . sinava 4 ay kala sal s*tir et girer biyerde calisirsin. bi tarafta 12 yillik emek ve sonunda 1 sınava bağlı olan kader var. yazarken ağlıyorum nolur yardım edin.
0 0

En İyi Kız Görüşü

  • Çok yoruldum çok

    • Ağlamak kısa sürede olsa çok güzel rahatlatıyo. uyuşturucu gibi aynı. ama sonra yine o moral bozukluğu içimde büyüyo

    • Benimde hiç bişey yapmak istemiyorum çok sıkıldım kimseyle konusmak istemiyorum yemek istemiyorum uyumakta istemiyorum

    • Müzik dinle moralin belki duzelir biraz. bi yerden baslamaya calismak lasim

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4 2
  • Dinlerken ağladım 😔

    • Derse oturuyom odaklanamıyorumki. ilk 1-2 sorudan sonra ağlama başlıyom.

    • Bana da oluyor tek değilsin 😒

    • Aicha nasıl gidiyor

  • dostum çok abartılıyor mezuna kal seneye gir

    • simdiden sinav icin karma karisik calisip 1 ay sonra unitacagina ustun koru birseyler yapacagina temelden basla, adim adim saglam bi sekilden "şimdiden" seneye hazirlan

    • AYT MAT ı 10 güne bitircem. konular bitsin, sonra test cozmeye basliyicam. bide ben sayisalciyim. fen zaten koskoca bi jshdgsb🤕. ya youtubeda izledigim bi videoda bi kız diyoki"-mezuna kalma kararı 4 ay önceden verilmez sınava girersin eger duzgun yapamadiysan kalirsin sinava 10 gun bile kalmis olsa o karar sinavdan once verilmez"dedi. bende elimden geleni yapayım bari :)

    • öyle yap bari, gece gündüz çalışman lazım öyleyse. kolay gelsiin

    • Hepsini Göster
  • Of of hiç sorma oturup soru çözeceğime burada elemin sorunlarıyla ilgileniyorum 😵 netlerim artacağına dertlerim artıyor yarap yardım et şu kuluna xd

    • burada biraz takılırsan moralin düzelir. sonra ders çalışabilirsin

  • İnancınızı yitirmeyin

    • Abi bir günde 10 farklı duygu yaşıyom. ya derse çalışıyorum ama ilerleme olmadığı zaman bu gidişat ile bişey olmaz diyip salasım geliyo. of off

  • sen aklına koydugun her seyi yaparsın

    • Eninde sonunda gidicem hayırlısıyla

  • Denemeler zamanla iyi olur

    • İnsallah