İş Kariyer

Karabükte Üniversite Okuyanlar ve Yorumları! Nasıl Bir Yer?

Arkadaşlar ben üniversite sınavlarına hazırlanıyorum Karabük'te okumak istiyoruz üniversiteyi arkadaşlarla ama kime sorsam çok sıkıcı bir yer olduğunu söylüyor bilenler varsa nasıl bir yer olduğuna dair azıcık çıtlatsa
0 0

En İyi Erkek Görüşleri

  • savaş çıksa da karabükü bombalatmak için reklam yaparım. saldıracak ülkeye ilk karabükü vurun derim. öğrenciyim lanet memlekette. değeri 60 bin tl olan evde 750 tl kira veriyorum. insanı öküz şahinciler baş belası. soğuk koduğumun yeri. neyse son 1 buçuk senem kaldı. hem gelince yurt bulamıcaksın. yurt yok burada cemaate çıkarsın. ayrıca aklın varsa memleketindeki üniye git. eğer istediğin bölüm memleketinde varsa. ben karabükte yapacak bir şey bulamadım gitar çalmasını öğrendim. Safranbolusu varmış turistikmiş hepsi yalan. burada saat akşam 9 hayat bitiyor. kafe denen kültür kahvehaneye doğru kaçmakta yavaştan. hiç eğlence mekanı yok. canlı müzikler bile bayıyor. hem buraya gelirsen dışarıda yiyebileceğin tek yiyecek döner olur. sulu yemek yapan adam gibi bir yer yok. karabükün insanı öğrenci olmasa yaşayamaz aç kalır. hiç para görmedikleri için öğrencide para var deyip öğrenciye geçiriyorlar. mezun olduğum gün dönmemek üzere gideceğim o kadar berbat bir yer. buranın halkı sapıktı bayanlara karşı. hayatlarında hiç kız görmemiş gibi bakarlar. ayrıca kızların devlet yurdu her türlü pisliğin olduğu yeşil mahalle denen bir yerde. aklında bulunsun kıyı taraflarını yaz.
    • +1

  • ben önce aman diyorum.ben karabük üni. metalurji malzeme 2.öğretim okuyorum.öncelikle sana ilk tavsiyem yaşadığın şehirde üni. okumanı isterim.karabükten önce kendi yaşadığın şehirden ayrılmak arkadaşlarından çevrenden uzak olma bir süreden sonra koyyo insana.karabüğe gelirsek esnaf ve halk her küçük şehirdeki ölüye tecavüzcüler gibi.ev kiraları çok yüksek. 1+1 bile 450 500 lira.hee 300 400 de belki bulabilirsin ordada it bağlasan durmaz.geçen seneye kadar yurt sıkıntısı vardı. o şimdilik biraz çözüldü gibi.özel yurtlar pahalı ve hizmet kalitesi pek iyi değil.bunların dışında ise 1-3 kuralı var.yani 10 krediden fazla dersin kalıpta 2. sınıfta da temizleyemessen bu dersleri 3. sınıfa geçemiyosun.yani kalıyosun.çan eğrisi yok.geçme notu 60. 70 söylentileride dolanıyo.hazırlık okumak zorunlu.bende dahil olmak üzre hazırlığın faydasını gören de tabi neredeyse yok. sen hangi bölüm okumak istiyosun söle ona göre daha detaylı yorum yaparım sana.
    • Ben çocuk gelişimi istiyorum ve eve çıkmam sanırım yurt tercih ediyo bizimkiler aslında sırf ygs ile aldığı için orayı istiyoruz temelim öyle böyle değil çok eksik ve lys yi kazanabileceğimden şüpheliyim ya Ankara olacak ya da karabük

    • ilk önceliğin kesinlikle Ankara olsun bana sorarsan.olmassa da bir yıl daha hazırlan bence gene İstanbul veya Ankara falan olmassa o zmn başla bence burayı düşünmeye.okuyacağın bölüm 2 yıllık mı ?

    • Hayır 4 yıllık bir de hazırlık 5.Beklemek istemediğim için Karabük istedim ama tabiki lys için hak kazanırda iyi puan alırsam Ankara

    • Hepsini Göster

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

0 4
  • ben karabük üniversitesinde okuyorum. burada ikinci yılım. hayatımdaki en büyük hatalarımdan biri çok sıkıcı bir yer özellikle İstanbul Ankara İzmir vb. gibi hareketli ve büyük şehirlerden geliyorsan yanlış yerdesin benden söylemesi.

    • Ben istanbuldan gideceğim :/ Sosyal aktivite yapılabilecek hiçbir şey mi yok?

    • sen daha benm çömezimsin lan 1. sınıf :))

    • var ama çok az muhtemelen 2-3 aya yapacak bir sey kalmaz sıkılırsın bu şehirden ve geri gitmek istersin. dikkatli düşün aşağı yukarı 4-5 yıl burada olacaksın

    • Hepsini Göster
  • karanlık ve sisli ormanlarla kaplı
  • ne zaman sordun bu soruyu
  • Hayatının hatasını yapma buradaki 3. yılım bitiyor istanbul'a yakın diye girdim bende uzaklara gitmektense diye ama çok sıkıcı yapacak hiçbirşey yok , dolaşacak falanda pek biryer yok yani boş boş durmayı seversen gel üniversite fena değil ama şehir olarak şehir denmez kasaba gibi biryer.