Sınav kaygısıyla başa çıkmanın yolları nelerdir?

Sınav kaygısıyla başa çıkmanın yolları nelerdir? Çok stresliyim son zamanlarda epey korkuyorum da. Endişelerimi giderecek, sınav kaygısıyla başa çıkma yolları arıyorum. Yardımcı olabilir misiniz? Teşekkürler.
1 1

En İyi Erkek Görüşleri

  • Geçmişin yüklerini ve geleceğin kaygılarını bir kenara bırakarak kendine biraz tanı teknolojiden uzak yalnızlıkta bir düşün sonra da beni veya hiç tanımadığın birini hayal et ve perspektifini değiştirerek kurgula
    “Ağaçlar şu ağaçları görüyorsun değil mi ? Ben bunların istediğin zaman çiçek açmasını sağlayamam ya da aylar önceden meyve vermesini”

  • İşin ucunda ölüm olmadığını ya da her ihtimali göze alıp olumlu girmek stresi azaltır

En İyi Kız Görüşleri

  • Çalışan insan kaygılı olur. Diğer türlü cahillik insanı rahatlatan bir şey olduğu için, bu farkındalığa erişirse, yani; bildikçe bilme isteği geliştiğinden stres olunduğunun farkına varırsa bir miktar iyi gelebilir. Onun dışında ben hep “dünyayı ben mi kurtarıcaaam yeaaa” şeklinde de huzura eriyordum. 😄

  • Elinden geleni yapmak. Dünyanın sonunun sınav olmadığını ve zamanının olduğunu tekrar deneyebileceğinin farkında olması.

    • Teşekkürler.

    • Rica ederim.

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

27 19
  • Bilen varsa bana da söylesin kafayı sıyırıcam burda

  • Vakitlice çalışmak ve dua etmek

  • Akisina birak yoksa kolay kolay olmuyor

  • Çalışmak

  • Motivasyon ve kısa süreli de olsa bir tatil.

  • Ölümün olduğu yerde, daha kötü hiçbir şey olamaz.

  • Çok çalışmak

  • çalışırsan kaygı etmezsin

  • Bu yolda yalnız olmadığını bil yeter...

  • Iyi hazirlan gerisini mevlaya birak hayatin sonu degil ne cok umursa ne de cok sal ikisinin ortasi iste dengeyi kurabiliyosan ne mutlu sana basa cikmissin demektir

  • Yok ki o heyecanı tadıcaksın..
    Heyecandan ellerin buz kesicek falan baxaklar titriyecek, yürümeyi unutucaksın 😂😂😂 en azından bende öyle oluyodu..

  • ders calismak

  • Ağlamak ve depresyona girmek

  • Daha çok sınav kaygısı yaşa geçer

  • okurken hiç öyle derdim yoktu reis
    hep birinciydim ahah ayıptır söylemesi derslerim harikaydı

    Ve şimdi, harika yaşıyorum.
    Alıştık bu hayata.
    Ayıptır söylemesi, 10 Milyon kişi hariç diğer 70 Milyon kişilik bir çetemiz var.

    -Asgari Tayfa.

  • Başa çıkmaya çalışmamak 🙃

  • Dersi derste dinleseydin hiç böyle kaygın olmazdı 🙄

  • Ailenin yardımı büyük bu konuda

  • Öyle bir yol yok

  • Baştan tatmin olacağın şekilde çalışmak

  • Daha Fazla (26)