Tanıdık tefeci lazım zengin olmanın yolunu buldum. Sizce nasıl?

Şimdi bi tane tefeciden 1. 200.000 TL kredi çekip 12 ayda 100 bin TL taksitle geri ödeyeceğimize dair anlaşıyoruz. Sonra tefeciden aldığımız paranın 100 bin tlsi ile 12 ay vadeli mevduat hesabı açıyoruz. En yüksek faiz veren banka 12 ayda %16 ile işlettiği faizdan bize 15 bin TL para kazandırıyor.

Tefeciden aldığımız kalan 1.100.000 tlyi de yine 12 ay vadeli ve aynı yüzde ile başka bir mevduat hesabına yatırıyoruz. Bu hesaptan da bize vade sonunda 170.000 TL para geliyor.

Yani toplamda 185.000 TL kar elde etmiş oluyoruz.

Tefeciye borcu kapatıyoruz ve faizden aldığımız parayı her yıl cebe koyuyoruz. 10 yıl böyle yaparsak on yıl sonra cebimizde 1. 850.000 TL para olmuş oluyor.

ACİLEN TEFECİ Bulmam lazım 👍
0 0

Çok Süper Cevap

  • Tefeci niye sana sıfır faizle para versin peki bunu hesaplamamışsın tefeci siyecek ki 1.2 milyon para mı istiyorsun bir sürü boş senetlere imzalar ev tapunu ıvır zıcırını almadan vermex verse 12 aysa geri ödüyeceksen 200 bin 200 bin ödersin senin hesabın şimdi nasıl olucak

    • İşte 0 faizle vermesi lazım yoksa olmaz.

    • Öyle bir tefeci bulmak şey gibi bir şey şimdi senin anlıyacağın gibi söyliyim kırmızı kar yağması lazım ondan sonra olur bak

    • O yüzden tanıdık dedim 😀

    • Hepsini Göster

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

1 7
  • Tefeci de öyle diyordu

    • Tefeciyle anlaşamazsam hesap yatar zaten o yüzden tanıdık olması lazım.

    • Sen tefeciyi mahalle bakkalı sanıyorsun sanırım. Abicim borcumu deftere yaz dmeyi unutma sksnsjns

    • Bu Allah'ın kulu da tefecinin taksidini nasıl vereceksin diye sormamış. Sizi denedim aslında iki farklı hesap açıyoruz. Vade bozulmadan da hesaptan para çekemiyoruz. Bunu düşünememiş kimse 😀

  • Tefeci faizsiz vermez ha diyorsan ki faizsiz alırım sanırım tefecinin masasının altına geçmeniz gerekiyor

    • Bi Allah'ın kulu da tefecinin taksidini nasıl vereceksin diye sormamış 😀

  • Sana tefeci değil keriz lazım. Tefeci bankanın en az 2 katı faiz koyuyor zaten. Adamları aptal sanmışsın

  • Tefeciden aldığın 1.200.000 liraya ne teminat göstereceksin?

  • Tefeciden 1.200 aliesan onu 12.000 ödersin

    • 0 faizsiz vermesi lazım. Yoksa olmaz. En düşük faiz ile kredi veren banka %2 faiz ile veriyor. Mecbur tefeciden 0 faizle almam lazım. Yoksa zarara uğruyor hesap

  • Hazine bakanı mısın?

  • tefeci = bankaci demek zaten faizle borc veren adam/kurum. bu arada faiz yiyen de yediren de ahirette gg