TYT Biyoloji başlamayı düşünoyorum görüşleriniz?

İlk olarak TYT Biyolojide tamamen sıfırım yani hiçbir şey bilmiyorum (laf olsun diye demiyorum 9 ve 10. sınıfa gitmedim ve herhangi bir bilgimde yok)

Konu anlatımı olarak bana uygun kanal nedir hicbir fikrim yok Fundamantels açip biraz izlemiştim fazla hızlı ve bilmediğim birsürü şey var diye kapatmıştım ve şu an sıkıştım kaldım

sizce hangi kanaldan konu anlatimi dinlemeliyim?

0 0

Bi’Bot Seçimi

Çok Süper Görüş
  • Biyoloji portalı diye bir site var. Orası mükemmel.

    Ben de bir de okyanus yayınlarının 720 sayfalık biyoloji kitabı vardı. İçinde her şey var. Eski bir kitap ama bulabilir misin bilmiyorum.

    Biyolojide test çözmek zaman kaybı, sadece kalıtım konusunda test çözmelisin. Diğer konular konu anlatım ağırlıklı.

    Ben lise biyolojisini yukarıda bahsettiğim siteden çalışıp 10. sınıfta bitirmiştim kendi başıma ve geçen sene biyolojiden 1 yanlışım vardı. Yani öyle birçok kitap çözmeye gerektirecek bir ders değil biyoloji.

    Sadece bu 2 yerden çalıştım kısacası ve konu anlatım ağırlıklı çalıştım.

    • Bi siteye bakarim önerin için teşekkürler, test kitabi konusundada çoktan bitane kolay seviye kaynak aldim artik cozerim onuda zamanla konu anlatimlari çok ezber gibi duruyo oyuzden biraz korkutucu ama denicem artik yapcak bisi yok

    • TYT Biyolojiden zaten 6 soru çıkıyor. O yüzden AYT ağırlıklı çalışmak senin için verimli olabilir. Geçen sene öyle bir sınav yaptılar ki bizim okulda ilk 20'ye giremeyen adam Türkiye'de ilk yüze girdi, hepsi TYT'den kaynaklı. TYT çalışmak piyango oynamak gibi bir şey. Hem de çalıştığımın karşılığını alamadım. AYT öne çekti beni, yoksa sıkıntıydı. Bu sene sınav 165 dakika olacaksa eğer (tam bilmiyorum) TYT Türkçe kesin zor olur ve Türkçe aşırı etkiliyor. Benim Türkçede 7 yanlışım vardı AYT'de de sadece 2 yanlışım vardı. Türkiyede ilk 100'e girebilmek varken sayısalda 2000'lerde bir sıralama yaptım Türkçe yüzünden. Sana verebileceğim en büyük tavsiye TYT Türkçe çalış. En büyük pişmanlığım.

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Senin Görüşün Nedir? Hemen Üye Ol!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4 2
  • Barış hoca var adam tıp okuyor bi yandan..

    • baktim bileee

  • en baştan başla fundamentals güzel bence. selin hoca , barış hoca. en iyisi konuyu kendin de okuyacan bi

  • Kanka sana şiddetle biosemi tavsiye ediyorum net olarak

  • Enbaştan başla ve Barış hoca👍🤝

  • fundamentals bence iyi başında başlamanı tavsiye ederim yaş kaç bu arada peki

  • Barış hoca güzel anlatır

    • bakarim bi teşekkürler